سوژه روز:شاهینی ها پنجره رقیب را می بندند؟

شناسه خبر: 15796
تاریخ انتشار: 09 دی 1397

ماجرای بازیکن نیم فصل اول قشقایی شیراز شاید برای رقیب شاهینی ها دردسر ساز شود و کار به جاهای باریک کشیده شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پس از آنکه سید کاظم رحمانی مدافع قشقایی شیراز با شاهین شهرداری قرارداد بست و در فاصله ۲۴ ساعت بعد راهی اراک شد و عکس وی در تمرینات آلومینیوم اراک دیده شد.حسین باستین مدیر عامل شاهینی ها به سیم آخر زد و با انجام یک مصاحبه آتسین در رادیو بوشهر این بازیکن را تهدید به پیگیری ماجرا کرد.

 

فصل گذشته و در حالی که یک اتفاق ساده باعث شد تا باشگاه شاهین شهرداری پنجره نقل و انتقالاتی رقیب همشهری ایرانجوان را ببندد که بعدا با کدخدامنشی این مسئله حل شد.این بار ماجرا اندکی فرق دارد و باشگاه آلومینیوم اراک بازیکنی را در تمرینات خود پذیرفته که با لباس تیم بوشهری تمرین کرده است!

گویا اراکی ها بعد از عصبانیت باشگاه بوشهری عذر این بازیکن را خواسته اند تا قضیه همین جا ختم شود اما برخی وکلای نقل و انتقالاتی معتقد هستند در صورت شکایت رسمی باشگاه شاهین شهرداری از بازیکن و باشگاه رقیب که در لیگ یک هم برای صعود به لیگ برتر رقابت جدی دارند ،شاید کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی وارد عمل شوند و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه لیگ یکی را ببندند.

 

باید صبر کرد و منتظر ماند که آیا باشگاه پرطرفدار بوشهری برای گرفتن حق خود و تنبیه چنین بازیکنانی چقدر تلاش میکند و می تواند موفق باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.