ایرانجوان و روزگاری که سازندگی سرلوحه کارش بود! تصاویر

شناسه خبر: 27457
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1399

ایرانجوان بوشهر بعد از سقوط به لیگ دسته دوم کشور دیگر حال و روز خوشی را تجربه نکرد و در دو فصل اخیر به زحمت در لیگ دسته دوم ماندگار شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر باشگاهی که در امر سازندگی الگویی قابل دفاع برای جنوب کشور لقب گرفته بود و هر سال تعدادی جوان مستعد به فوتبال ایران معرفی میکرد اما در یکی دو فصل اخیر با بها ندادن به تیمهای پایه ای خود روند نزولی را در پیش گرفت.

به تصاویر نگاه کنید:مسعود نظرزاده،حسین موجی ،محمد و مهدی طارمی، رضاحسن پور ،دانیال ماهینی ،جواد نصاری، میلاد فیاض بخش،رامین دهقانی ،مهدی قائدی، حاجب،پولادی،قدرتیان،احمدی ،چاپی ،خضر باغبان،سرتلی و … همگی در تیمهای پایه بخصوص جوانان و امیدهای ایرانجوان سابقه حضور را دارند اما اکنون در تیمهای پایه باشگاهی به قدمت هفتاد سال دیگر از تیمهای نوجوانان،جوانان و امید قدرتمند و مدعی خبری نیست و انگار مدیریت این باشگاه یادش رفته هر وقت تیم بوشهری روی سازندگی خودش استوار بوده کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را داشته است.

 

رقابتهای لیگ دو حدود یک ماهی است خاتمه یافته ولی مشخص نیست باشگاه ایرانجوان که با داشتن زمینهای گرانقیمت در بهترین نقاط شهر بوشهر می توانست و می تواند یک باشگاهداری خودکفا را تجربه کند اما هر سال باید برای حضور در مسابقات ابتدا بدهی های سنگین را صاف کند !

در روزگاران گذشته مربیان رده پایه در ایرانجوان زحمات زیادی متحمل شدند اما بهای لازم به آنها داده نشد تا این روزهای ناخوشایند را تجربه کنند!

 

ایرانجوان بوشهر از شرکت در مسابقات لیگ یک انصراف داد

۵ بازیکن ایرانجوان بوشهر اخراج شدند | طرفداری

آراء سنگین کمیته انضباطی برای ایرانجوان بوشهر/ همه مربیان محروم شدند!

ترکیب ایرانجوان بوشهر برابر آبی های پایتخت

گزارش تصویری دیدار ایرانجوان بوشهر و فولادنوین اهواز/عکس:امیراحمدی - پایگاه  تخصصی فوتبال بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.