عباسی مدیرعامل پرسپولیس نوین برازجان :اگر دهانم را باز کنم حرف‌هایی را خواهید شنید که خوشایند فوتبال استان بوشهر نیست!

شناسه خبر: 15937
تاریخ انتشار: 16 دی 1397

مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال استان بوشهر در سه هفته پایانی با چالش‌های تازه‌ای همراه شد. خروج وحدت پدیده بوشهر از لیگ استان و قرار گرفتن در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور، جدول لیگ را به هم ریخت. وحدت پدیده بوشهر با خروج از لیگ برتر استان بوشهر، اولین تیم سقوطی از لیگ  نام گرفت. با خروج وحدت رقابت برای قهرمانی در بالای جدول فشرده شد. در انتهای جدول هم قیل و قال تازه‌ای دیده می‌شود. پرسپولیس نوین که تا هفته نوزدهم شانسی برای ماندن نداشت ناگهان وارد معرکه شد و امید زیادی به ماندن دارد اما رای کمیته انضباطی این تیم را دچار بحران کرد. کسر سه امتیاز از پرسپولیس نوین در مقابل سپاهان بوشهر صدای مدیرعامل این تیم را در آورد. صدایی که در لحن آن حواشی سهمگینی دیده می‌شود.

عباسی مدیرعامل پرسپولیس نوین برازجان بعد از اعلام رای گفت: رای صادر شد که در آن هیچ عدالتی دیده نمی‌شود و و عکس گفته‌های دوستان ثابت شد که رئیس هیات فوتبال استان با من رفاقتی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس که اعتقاد دارد هیچ بدهی به هیات فوتبال استان ندارد، اظهار داشت: من سئوالی دارم، اگر پرسپولیس نوین برازجان به هیات فوتبال استان بدهی داشت چرا ما بدون دادن پول بازی‌ها را با همان بازیکنان ادامه دادیم و دیگر بازی‌های ما سه بر صفر نشد؟ پرسپولیس نوین بیش از ۳ میلیون تومان از هیات فوتبال استان طلب دارد و در آینده شفاف خواهم گفت که چه‌وقت و کجا پرداخت شده است. موارد دیگری را هم که تا کنون نگفته‌ام نیز خواهم گفت.

عباسی بیان داشت: هیات فوتبال و مسئول کمیته مسابقات به دنبال عدالت نیستند، اگر بودند هرگز ما بازنده نمی‌شدیم. کمیته حقوقی هیات فوتبال استان به من گفته است کارت بازیکن شما صادر شده و هیچ مشکلی برای بازی ندارید، حالا چرا به مشکل برخوردیم؟ هیات فوتبال استان چپ و راست سر ما را می‌برد. با چه انگیزه‌ای در این فوتبال بمانم، هزینه و خدمت کنیم. یک مدرک بیاورید که من بدهکارم و اگر می‌گویید بدهکارم مصاحبه کنید وگرنه باید پاسخ‌گو سئوالات بسیاری باشید. من چوب چه چیزی را می‌خورم، اگر دهانم را باز کنم حرف‌هایی را خواهید شنید که خوشایند فوتبال استان بوشهر نیست.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.