علی دشتی :پیشنهاد دارم اما می خواهم پیش دایی بمانم!

شناسه خبر: 15971
تاریخ انتشار: 17 دی 1397

علی دشتی، بازیکن گلزن سایپا که در ابتدای فصل به این تیم پیوست یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی درباره جدای او از جمع شاگردان علی دایی شنیده می‌شد. او در گفتگو با ایلنا درباره شرایط خود گفته: شرایط خوبی داریم و تمرینات پیگیری می‌شود و منتظر شروع نیم فصل دوم و جام حذفی هستیم تا با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم در جهت موفقیت تیم گام برداریم و انگیزه زیادی هم داریم.

وی در مورد تقابل با داماش در جام حذفی گفت: برخلاف اینکه گفته می‌شود قرعه آسانی داریم و باید از الان خودمان را در فینال ببینیم من چنین عقیده‌ای ندارم. وقتی داماش تا این مرحله بالا آمده یعنی تیم خوبی است و اتفاقا تیم‌های این چنینی انگیزه زیادی دارند و اگر آنها را دست کم بگیریم غافلگیرمان می‌کنند. در هر صورت برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم و مسیر نزدیک‌تری برای کسب سهمیه است.

وینگر سایپا در مورد عملکرد خوبش در این تیم در نیم فصل نخست گفت: خودم هم فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم، هرچند می‌توانستم حتی از این بهتر عمل کنم و انتظارم از خودم بیشتر است و برای همین انگیزه زیادی دارم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری هم داشته باشم.

دشتی در مورد اینکه ستاره این روزهای سایپا است هم گفت: اینطور که می‌گویید نیست و سایپا بازیکنان خوب زیادی دارد که جوان هستند و کیفیت خوبی دارند و اگر تیم نتیجه‌ای گرفته است حاصل کار کل بچه‌ها بوده و من خودم را ستاره سایپا نمی‌دانم.

وی با اشاره به جدایی قلی‌زاده در ابتدای فصل و ترابی در نیم فصل هم گفت: علی و مهدی بازیکنان خوبی بودند و طبیعی است که وقتی پیشنهاد خوب دارند جدا شوند و به دنبال پیشرفت باشند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم در تیم‌هایشان عملکرد خوبی خواهند داشت. ولی بازهم می‌گویم سایپا به نفر متکی نیست و همیشه بازیکنان خوبی پرورش داده و به تیم‌های دیگر معرفی کرده ولی خودش ضعیف نشده است.

وینگر سایپا در مورد پیشنهاداتی که در نیم فصل به او شده گفت: پیشنهاداتی داشتم که جدی ترین آن از سپاهان بود و من افتخار می‌کنم که از سپاهان و قلعه‌نویی پیشنهاد دارم ولی شرمنده شدم که نتوانستم به این تیم بروم. به نظرم جابجایی در نیم فصل زیاد خوب نیست و اگر قرار است بازیکن تیمش را تغییر دهد اول فصل این کار را انجام دهد بهتر است. بازی در تیمی مثل سپاهان برای هرکسی افتخار است و امیدوارم در مقطعی دیگر فرصت بازی برای این تیم را پیدا کنم.

دشتی در مورد دو گلی که در دو فصل اخیر به استقلال به ثمر رسانده و ظاهراً مقابل این تیم انگیزه بیشتری دارد گفت: گل‌های من به استقلال در فضای مجازی اخیراً پخش شده و گفتند که من پرسپولیسی هستم و دوست دارم به استقلال گل بزنم ولی واقعاً من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و شاید این بدشانسی استقلالی‌ها است که فرصت‌هایم مقابل آنها گل می‌شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.