هفته نهم لیگ دسته اول/ بغض ایرانجوان با کاشته های کرد جهان ترکید تا اولین برد ثبت شود/ گل گهر سیرجان ۱ ایرانجوان بوشهر ۲

شناسه خبر: 3631
تاریخ انتشار: 24 مهر 1396

هفته نهم لیگ دسته اول با اولین برد ایرانجوان بوشهر در لیگ همراه شد.

گل گهر سیرجان ۱    ایرانجوان بوشهر ۲

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان که هشت هفته بدون برد را پشت سر گذاشته بود در سیرجان موفق شد با نتیجه ۲بر۱ گل گهر را شکست دهد و اولین سه امتیاز فصل را کسب کند.در این بازی کاشته های اویس کرد جهان مدد رسان ایرانجوان شد و مدافع چپ شمالی بوشهری ها نقش اول بازی را ایفا نمود.

 

در دقیقه ۱۲ بازی کرد جهان از فاصله حدود ۲۵ متری توپی را روانه دروازه گل گهر کرد که مستقیم به گل تبدیل شد. بعد از این گل ایرانجوان در لاک دفاعی رفت و دل به ضد حملات بست که یک بار توسط حمید نادری موقعیت تک به تک را هم از دست داد.

 

وینگو بگویج مربی سالخورده و کرواتی که نشان داده همواره به بوشهری ها خوب امتیاز داده ،دست به تعویض زد و در دقیقه ۴۰ بازی به گل هم رسیدند تا نیمه اول بازی با تساوی خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم ایرانجوان خوب دفاع کرد و در ضد حملات و کاشته ها برای رسیدن به گل تلاش کرد.آمدن مصطفی احمدی و حسین قدرتیان اهنگ هجومی شاگردان دلگرم را بهتر کرد تا اینکه ضربه کاشته کرد جهان با دخالت مدافع حریف و حسین بازیاری به گل تبدیل شد.این برد ایرانجوان را شش امتیازی کرد و بعد از مدتها از قعر جدول دور کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.