باشگاه شاهین تابان با انتشار یک بیانیه حضورش را در لیگ دو قطعی کرد

شناسه خبر: 39681
تاریخ انتشار: 18 مهر 1402

 

در شرایطی که پیش از این تیمداری باشگاه شاهین تابان بوشهر و حضور تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو مشخص نبود اما این باشگاه بوشهری با انتشار بیانیه‌ای از ادامه تیمداری و حضور تیم بزرگسالان شاهین در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو خبر داد.

*بیانیه باشگاه شاهین تابان بوشهر به شرح زیر است:

یکبار دیگر با توکل بر خدای بزرگ و به امید دعای خیر مردم نجیب بوشهر و هوادارن عزیز شاهین خدمتگزاری خود را آغاز میکنیم امیدواریم در این راه با حمایتهای همه مسولین دلسوز و هوداران خود توفیق شاد کردن دل مردم را بدست آوریم.

همانگونه که مستحضرید طی این مدت ( از پایان مسابقات فصل قبل تا به امروز ) با ارسال مکاتبات و برگزاری جلسات متعدد شرایط و وضعیت باشگاه را تشریح کردیم و صراحتا اعلام نمودیم که بنا به دلایل مختلف امکان ادامه فعالیت وجود ندارد ولی علیرغم توضیحات و ارائه مستندات نهایتا در شرایطی خاص ۴۸ ساعت مانده به شروع مسابقات تکلیف به ادامه فعالیت شد که قطعا در وقت مناسب کلیه موضوعات را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

با توجه که امروز اولین بازی خود را در مسابقات فصل جدید پیش رو داریم و هر چند در این بازی فعلا ۹ بازیکن شرایط بازی کردن را دارند؛ امید است زمینه شرکت در مسابقات علیرغم مشکلات فراوان مهیا شود بدینوسیله جا دارد از کسانی که طی این مدت دلسوزانه کنار مان بوده و همراهی نمودند تشکر و قدردانی نماییم.

به طور ویژه از جناب آقای جمالی مدیرکل محترم  ورزش و جوانان استان و همکاران عزیزشان که زمینه حضور و ادامه فعالیت این باشگاه را فراهم نمودند و همچنین جناب آقای رحیمی فرماندار محترم شهرستان بوشهر که پس از ورود به موضوع دلسوزانه پیگیر و بارقه‌های امید را ایجاد کردند، جناب آقای نیک روش ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوشهر که همواره در کنارمان بوده اند کمال تشکر و قدردانی به عمل آوریم زیرا که موفقیت نیاز به اراده ایی جمعی دارد.

امیدواریم در آینده، همراهی همه مسئولین را در کنار باشگاه بزرگ شاهین تابان که همانا هویت یک استان است داشته باشیم.

امید است با عنایت خاص خداوند بزرگ بتوانیم در راستای خدمت به مردم خوب به ویژه جوانان مظلوم شهرمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گام برداریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.