عباس صفری آقای گل لیگ استان بوشهر:پارسال وقتی از ایرانجوان جدا شدم خواستم فوتبال را کنار بگذارم! ثابت کردم که میتوانم گل بزنم

شناسه خبر: 6530
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1396

۱۵ گل در لیگ امسال بزرگسالان استان بوشهر به ثمر رسانده تا دیده شود و بگوید من عباس صفری از شهر دلوار حق دیده شدن دارم.

عباس صفری که امسال برای شاهین بندر عامری گلهای حساسی را به ثمر رسانده مقابل خبرنگار پیام عسلویه نشست تا هم درد و دل کند و البته از امیدهایش برای ادامه راه در فوتبال حرف بزند.

 

۲۴ ساله و از شهرستان تنگستان حالا برای خودش نامی دست و پا کرده و می خواهد بگوید من از دلوار آقای گل لیگ استان سراسر استعداد بوشهر هستم.بازیکنانی نظیر وی در فوتبال استان انقدر زیاد هستند که کافی است اندکی توجه و مهربانی ببینند ،شک نکنید تا لیگ برتر هم می توانند ادامه دهند ،فقط به شرطی که تنگ نظرها اجازه دهند.

 

وی در ابتدا می گوید:از پایه ها در شاهین بوشهر بازی کردم و قهرمان لیگ امیدهای استان شدیم.بعد از آن راهی استقلال اهرم شدم و سپس به شاهین عامری پیوستم.در مقطعی هم به ایرانجوان پیوستم که خیلی زود جدا شدم.

 

بهترین گلزن لیگ استان بوشهر ادامه داد:فصل گذشته ایرانجوان بودم و تنها ۳ بازی انجام دادم. اما وقتی دیدم به من توجهی نمی شود و از لحاظ روحی هر روز بدتر می شوم از ایرانجوان جدا شدم.مربیان  میگفتند خودت را نشان بده و حتی یادم هست که آقای مفتخر  به من گفت بمان و خودت را نشان بده اما خودم تصمیم گرفتم ایرانجوان را ترک کنم!

 

صفری در مورد قهرمانی تیم شاهین بندر عامری در این فصل تصریح کرد:اول که از ایرانجوان جدا شدم صادقانه بگویم گفتم فوتبال را رها کنم و به زندگی شخصی خودم برسم،چرا که اتفاقاتی را دیده بودم و به شدت از لحاظ روحی افت کردم تا جاییکه نیم فصل دوم را که در شاهین عامری{فصل گذشته} بازی کردم همه میگفتند تو چرا عباس اولی نیستی و چه بر سر خودت آورده ای!

امسال همان ابتدای لیگ تصمیم گرفتم خودم را نشان بدهم و ثابت کنم می توانم خوب باشم.شاید باورش سخت باشد اما گفتم جوری کار میکنم که دنبالم بیایند و شکر خدا خیلی مسائل ثابت شد.حضور چند ماهه ام در ایرانجوان تجربیات خوبی را برایم به ارمغان آورد.ببینید چه بازیکنان غیر بومی به استان وارد می شوند چه کیفیتی دارند! بازیکن غیر بومی که بار فنی ندارد در فوتبال ما سالاری میکرد اما من بومی باید فقط بیننده برخی مسائل تلخ باشم.ایرادی ندارد بازیکن خوب غیر بومی بیاورند تا ما هم از آنها یاد بگیریم اما…

 

بازیکن شاهین بندر عامری سطح رقابتهای این فصل را نسبت به گذشته پایین دانست و گفت:اعتقاد شخصی من این است که کیفیت بازی ها چندان مطلوب نبود اما تیم ما به لطف حمایت هواداران و شخص آقای ناصری هیچ مشکل مالی نداشت و همین مسائل باعث شد تا با اقتدار قهرمان شویم.مردمان این منطقه تیمشان را دوست دارند و فوتبال بدون تماشگر لذتی ندارد.

 

این بازیکن ۲۴ از زحمات مدیر عامل باشگاهش تشکر کرد و افزود:از شخص ناصری تشکر میکنم ،هیچ وقت خوبی های ایشان را فراموش نمیکنم.پدر و مادرم و البته همه مربیانی که من را راهنمایی کردند برایم خیلی با ارزش است از جمله محمود آرامش که در حقم برادری کرد.

 

صفری با بیان این جمله که جوانان استان ما اگر کار خوبی داشته باشند به طرف فوتبال نروند خیلی بهتر است،این یک واقعیت تلخ است که فوتبال خیلی کثیف شده و متاسفانه دلالی و مسائل غیر فوتبالی به فوتبال استان بوشهر ضربه میزند.کلی بازیکن خوب در لیگ استان حضور دارند که هیچ کس آنها را نمیبند.چرا باید پول بدهند تا تیم پیدا کنند؟ مگر حتما باید پارتی بازی کرد تا دیده شوی!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.