هفته هجدهم لیگ دسته اول/ ایستادگی شاهین در شیراز / قشقایی شیراز ۰ شاهین شهرداری ۰

شناسه خبر: 36440
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1400

شاهین شهرداری در هفته هجدهم لیگ دسته اول مقابل قشقایی یک امتیاز مهم گرفت.

قشقایی شیراز  از شاهین بوشهر میزبانی کرد و در دیداری که قشقایی بارها دروازه حریف را تهدید کرد مسابقه بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

نیمه اول بازی در اختیار میزبان بود و قشقایی چندین موقعیت نصفه و نیمه را خلق کرد اما هوشیاری گلر شاهین مانع گل شدن توپ می‌شد. مقاومت بوشهری‌ها در این نیمه باعث شد بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم نیز بازی تقریبا یک‌طرفه و در اختیار قشقایی دنبال شد اما بازهم ایستادگی گلر شاهین و مدافعان این تیم که یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو هستند مانع گلزنی و پیروزی شیرازی‌ها شد. بهترین موقعیت قشقایی در دقیقه نود به تیرک افقی خورد و روی خط توسط مدافع سفیدپوش شاهین برگشت داده شد.

در ادامه وقت‌های تلف شده ۱۰ دقیقه‌ای این مسابقه، قشقایی چندین بار دیگر نیز موقعیت ساخت اما این دیدار بدون گل به پایان رسید تا شاهین با چنگ و دندان یک امتیاز گرفته باشد. با این نتیجه شاهین ۹ امتیازی شد و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به شمس آذر در رده هفدهم باقی ماند. قشقایی نیز که به کسب سه امتیاز این بازی بسیار امیدوار بود اما با یک امتیاز از زمین خارج شد، با ۲۵ امتیاز در رده نهم جای گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.