هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم / شاهین تابان ۲ شهرداری نوشهر ۰ / جدال مهدی ها در بوشهر به سود قنبری و شاگردانش

شناسه خبر: 39101
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1402

شاهین تابان در یک بازی مهم موفق شد سه امتیاز خانگی را بدست آورد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ دسته دوم شاهین تابان در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک به مصاف شهرداری نوشهر رفت که نتیجه بازی در پایان با نتیجه ۲بر۰ به سود بوشهری ها خاتمه یافت.

تیم بوشهری با هدایت مهدی قنبری در طول نود دقیقه بهتر و سرتر از حریف شمالی بازی کرد و در نیمه اول روی تیزهوشی مهدی چاهکوتاه زاده با تجربه به گل رسید.در ادامه خط دفاعی شاهین به رهبری حاجب و میمدی بدون نقص توپهای هوایی نوشهری ها را دفع کردند.

در نیمه دوم باز هم شاهین تابان بود که مسلط بازی را در اختیار داشت.دوندگی بی امان احمدی و قنبری در میانه میدان در کنار سرعت مهاجم فرصت طلبی بنام حسن پولادی باز هم برای شاهینی ها گل داشت.ضربه زمینی و و محکم پولادی پیام آور گل دوم تیم بوشهری بود.

در ادامه بازی هر جوان بومی و تعویضی شاهین وارد زمین شد با انگیزه دوید و شاهین باز هم موقعیت گل ایجاد کرد اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

این برد خانگی شاهین تابان را ۲۳ امتیازی کرد و در رده دوازدهم جدول قرار داد.رقابت در پایین جدول بسیار جدی است اما این برد خانگی مقابل حریف بالای جدولی باعث شد تا شاهینی ها برای بقا امیدهای بیشتری داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.