هفته بیست و سوم لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۱ پارس جنوبی جم ۱ / مساوی که دردی را دوا نکرد!

شناسه خبر: 32375
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1400

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول با برگزاری دربی استان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک همراه شد و جدال دو تیم از استان بوشهر به تساوی ۱بر۱ انجامید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در این بازی هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز انگیزه های لازم را داشتند اما پارس جنوبی جم زودتر به گل رسید .این گل زیبا که روی جا ماندن مدافع شاهین بدست آمد تا هدایتیان به شکل جالبی دروازه ایمان صادقی را باز کرد. در نیمه دوم پارس روی ضدحملات چند موقعیت عالی را برای گلزنی بدست آورد اما ایمان صادقی و بی دقتی در گلزنی باعث شد تا شاگردان نصرتی تعداد گلهای خود  را بالاتر نبرند.

داود مهابادی سرمربی شاهینی ها وقتی دید بازیکنان باتجربه اش توانایی تغیر نتیجه را ندارند بازیکنان جوان و دونده تیمش را که اکثرا بومی هم بودند راهی میدان کرد.نخودکار،پولادی ،شکیب خو و رضا دهقان در دقایق پایانی تاثیرگذار ظاهر شدند تا اینکه روی حرکت تکنیکی نخودکار یک پنالتی در دقیقه ۹۵ بازی شاهین شهرداری را نجات داد.توپ به دست مدافع پارس خورد تا زاهدی فرد قاضی میدان نقطه پنالتی را نشان دهد و میلاد شعبانلو آن را به گل تبدیل کرد.

این تساوی در هفته ای که بادران و خیبر خرم آباد موفق به برد شدند دردی را برای دو تیم استان بوشهر دوا نکرد و ۳۲ امتیازی در مکانهای هشتم و نهم جدول باقی ماندند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.