مسلم مسیگر:امسال هم برای قهرمانی می جنگیم/ از صعود دریانوردان به لیگ یک خوشحالم

شناسه خبر: 9332
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1397

 

 

 

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی قهرمان دوره گذشته لیگ برتر ایران در حال اماده سازی برای شروع فصل جدید این رقابتها است.

 

به گزارش پیام عسلویه مسلم مسیگر یکی از پرافتخار ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ساحلی ایران که هم اکنون بازیکن – مربی پارس جنوبی مجسوب می شود در گفتگو با خبرنگار ما از آخرین وضعیت آمادگی تیمش حرف زد.

 

وی ابتدا با بیان اینکه از روند آمادگی تیمش راضی است گفت:از اواخر بهمن سال گذشته تمرینات ما آغاز شد .حدود یک ماه زیر نظر محمد میهن دوست بدنساز و مربی جدید تیممان به شکل بسیار خوبی بدسنازی کردیم  و سپس راهی اردوی ۷ روزه یزد شدیم.

 

این اردو عالی بود هم برای ما و هم برای تیمهای پایه باشگاه که در یک تورنمت چهارجانبه شرکت کرده و توان خود را محک زدند.

اکنون نیز با توجه به شرایطی که مطرح کردم ۸۰ درصد آمادگی داریم و تا استارت اولین بازی لیگ به آنچه که دلخواهمان است خواهیم رسید.

 

 

کاپیتان تیم ساحلی پارس جنوبی بوشهر در مورد هدفگذاری او و تیمش برای برای فصل آتی اینگونه توضیح داد:شک نکنید برای قهرمانی پا به لیگ خواهیم گذاشت چرا که با توجه به شرایط و استعدادی که به شکل ذاتی در بوشهری ها وجود دارد همه از ما انتظار حضوری پر قدرت را دارند و امیدوارم جواب زحمات خود را بگیریم.

 

وی در مورد جوانگرایی و حضور چهره های جدید در تیم پارس جنوبی گفت:نگاه ما به آینده همین بازیکنان است. هدفی جز پرورش و معرفی این استعداد ها نیست و من به شخصه دوست دارم روزی برسد که فقط و فقط با نیروهای صد در صد بومی قهرمان ایران شویم.به هیچ عنوان منکر زحمت و تلاش نیروهای غیر بومی نیستم اما پتانسیل فوتبال ساحلی در بوشهر بالاست.جوانهای خوب و با استعدادی داریم که اگر زندگی شخصی و ورزشی خود را خوب مدیریت کنند آینده باشگاه و فوتبال ساحلی بوشهر از آن همین بازیکنان خواهد بود.البته نباید از این نکته غافل شد که بها دادن به بازیکن کم تجربه شرایط خاص خود را دارد و نیازمند دو الی سه سال کار و تلاش است.

 

 

مسیگر آینده تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی بوشهر را خوب توصیف کرد و تاکید کرد:حمایت پارس جنوبی از ورزش و بخصوص فوتبال ساحلی چیز تازه ای نست و مدیران باشگاه از جمله شخص رضاییان آینده فوتبال ساحلی را برای بوشهر روشن کرده و من هم سعی خواهم کرد تا تجریبات خود را در این راه و برای بچه های استان استفاده کنم.

 

مربی تیم پارس جنوبی در مورد صعود دریانوردان به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی اظهار نظر جالی داشت:به شخصه خیلی خوشحال شدم که دریانوردان به لیگ دسته اول صعود کرد.امیدوارم خیلی زود راهی لیگ برتر شوند .قطعا برادران طبیب نژاد بخشی از تاریخ فوتبال ساحلی و فوتسال بوشهر هستند و این حق ما بوشهری هاست که باز هم سهمیه بگیریم چرا که هیچ جا ندیدم مانند بازیکنان بوشهری تبحر ساحلی بازی کردن را داشته باشند.

 

وی در پایان از زحمات مجموعه پارس جنوبی تقدیر کرد و اضافه کرد:آدمی هستم که بی پروا حرفم را می زنم.قدردان مسولان باشگاه هستیم از مهندس یوسفی ،آقای رضاییان و البته اکبر فرید که شرایط خوبی را برای تیم تدارک دیده اندو باز هم تاکید میکنم هدف امثال ما بها دادن به نیروهای جدیدی است که وارد فوتبال ساحلی شده اند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.