گزارش روز:محبی و قائدی زیر ذره بین مالک ایرانی شالروا

شناسه خبر: 25847
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1399

 

مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه شارلروا که همزمان ریاست فدراسیون فوتبال بلژیک را نیز برعهده دارد طی پنج سال گذشته با تغییر استراتژی حضور در بازار نقل و انتقالاتی موفق شده جزو موفق‌ترین مدیران در خرید استعداد و پرورش آن‌ها برای فروش میلیونی قرار بگیرد. در شرایطی که شارلروا به پایگاهی مناسب برای نسل جوان فوتبال ایران در راه معرفی به فوتبال اروپا تبدیل شده یک بار دیگر خبر می‌رسد مالک ایرانی باشگاه بلژیکی درصدد دو خرید دیگر از بازار ایران در تابستان پیش رو است، خرید‌هایی که می‌توانند در پروسه‌ای دو تا سه سال شارلروا را به سودی هنگفت برسانند. بیات در سال‌های گذشته روی ایرانی‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرد از جمله کاوه رضایی که با هزینه ۵۰۰ هزار یورویی به این باشگاه رفت و در نهایت بیش از ۵ میلیون یورو برای آن‌ها سودآوری داشت و همچنان یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات ژوپیرلیگ است.

در همین راستا و با توجه به تجربیات خوب این ایرانی حاضر در بلژیک که حتی گفته می شود علی قلی زاده دیگر ایرانی شالروا هم با درخشش ژوبیر لیگ ،حالا پیشنهاد اسپانیایی دارد و شاید از فروش او هم پول خوبی به تیم بلژیکی برسد،بیات حالا نگاه ویژه تری به لیگ ایران دارد.

در یکی از رسانه های معتبر کشور، گمانه زنه هایی پیرامون دو خرید از لیگ ایران از طرف بیات مطرح شده که کنکاش خبرنگار ما به آنجا رسید که محبی و قائدی زیر ذره بین مالک ثروتمند باشگاه شالروا قرار دارند.این دو بازیکن بوشهری و جوان که اتفاقا فصل بسیار موفقی را در لیگ ایران سپری کرده اند حالا در ترانسفر مارکت هم ارزش بالایی پیدا کرده اند.قائدی از لیگ کویت پیشنهاد بالای یک میلیون دلاری دارد و گفته می شود قطری ها هم از بعد از بازی استقلال و الریان ،عاشق تکنیک شماره ۱۰ آبی ها شده اند.در این میان قائدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و استقلال دوست دارد پول خوبی از جدایی قائدی دریافت کند و به این راحتی ها او را از دست نمی دهد .

دیگر بازیکن بوشهری که مورد توجه مالک شالروا قرار گرفته،محمد محبی است .او در سپاهان و تیم ملی بزرگسالان درخشید تا در اولین سال لیگ برتری اش در حد و اندازه یک ستاره جدید به وی نگاه شود.او بندی در قراردادش دارد که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد می تواند تصمیم خوبی بگیرد.لژیا ورشو لهستان تیمی که هر ساله در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است برای گرفتن ستاره بوشهری سپاهان آماده است اما محبی دوست دارد به جایی برود که لیگ پرقدرت تری داشته باشد که بلژیک گزینه بدی نیست!

 

همه اینها در گرو رفتن کروناست و البته آغاز لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیاست که درخشش دوباره در لیگ ،شاید قیمت دو ستاره بوشهری لیگ و حتی پیشنهادات آنها را بیشتر کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.