نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه :دو هفته است در این شرایط سخت جوی بازی میکنیم،به تیمم در ادامه راه خوش بین هستم+تصاویر

شناسه خبر: 16010
تاریخ انتشار: 18 دی 1397

نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه پس از شکست تیمش برابر نفت امیدیه در خصوص بازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : کیفیت بد زمین اجازه ارائه بازی خوب و روی زمین را برای هر دو تیم نداد شانس با هر تیمی که یار بود موقعیت گلزنی برای آن تیم ایجاد می شد هم ما و هم تیم امیدیه چند موقعیت گلزنی داشتیم که می توانستیم به گل دست یابیم اما تیم نفت از شانس و موقعیت ایجاد شده نهایت استفاده را برد و توانست به گل دست یابد و در نهایت با همان تک گل به برتری دست یافت به تیم حریف تبریک می گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

جعفری ادامه داد : در دو هفته دور برگشت با توجه به شرایط جوی و خلاقیت بازیکنان مان که روی زمین فوتبال زیبایی را ارائه می دهند نتوانستیم از خلاقیت آنان استفاده کنیم اما به آینده امیدوار هستیم.
سرمربی پرسپولیس گناوه افزود : به آینده تیم در ادامه راه خوشبین هستم چرا که در دو هفته اولیه بدشانسی و شرایط جوی باعث شد که دو نتیجه دور از انتظار بدست آوریم.
او در خصوص اینکه بازیکن جدیدی به جمع شاگردانش اضافه خواهد شد یا خیر بیان داشت : به دنبال این هستیم که یک الی دو بازیکن را جذب کنیم پیش از این سه بازیکن را به خدمت گرفتیم و در روزهای آینده دو بازیکن نیز به جمع مان اضافه خواهند شد.
وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت : شناخت کاملی به تیم نفت و گاز داریم و نهایت استفاده را از شرایط میزبانی مان خواهیم برد چرا که بازیکنان مان بازیکن خوب و با کیفیتی هستند مطمئنا در بازی های آینده به دنبال جبران دو نتیجه بد کسب شده خواهیم بود.
جعفری در پایان در خصوص نحوه و میزان رضایت از میزبانی مسئولان امیدیه گفت : خدا را شکر میزبانی مسئولان تیم حریف عالی بود و نهایت همکاری را با ما داشتند جا دارد از میزبانی عالی تیم حریف تشکر کنم.
خبرنگار : بهنام کنارکوهی/دی اسپرت

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.