محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری:نیم فصل استعفا داده بودم و با یک تیم دیگر توافق کرده بودم اما من را پای میز مذاکره بیرون کشیدند /توقعات از شاهین در حد صعود است اما پشتیبانی ما در حد تیم هشتم جدول!

شناسه خبر: 16153
تاریخ انتشار: 23 دی 1397

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: ما در دو مسابقه شش امتیازی برابر استقلال جنوب و گل‌گهر شکست خوردیم. نباید کار به اینجا می‌رسید که در دو بازی مهم هیچ امتیازی نگیریم. این اتفاق خیلی بد بود و در آینده باید این دو باخت را جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا قول مسئولان شورای شهر بوشهر برای حل مشکلات مالی عملی شده است یا خیر، عنوان کرد: تا به امروز که برطرف نشده است و شاید بعد از حرف‌های من برطرف شود! خیلی‌ها تصور می‌کنند که موفقیت یک تیم فقط به بازیکنان و کادر فنی مربوط است، ولی باشگاه و مسئولان استانی هم باید به بهترین شکل کارهای پشتیبانی را انجام دهند. اگر این اتفاق رخ ندهد قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر همچنین خاطر نشان کرد: شرایط تیم ما طوری است که نمی‌دانم از کم‌طاقتی بازیکنانم بنالم یا بی‌توجهی مسئولان. از طرفی رقیبان ما هم دنبال کارهای کثیف هستند. شاید برای مقابله با این موضوع بتوان راهکاری پیدا کرد، ولی نمی‌دانیم چه کار باید کرد که از درون خودمان ضربه نخوریم.

فکری در پاسخ به این پرسش که «چرا درباره کارهای کثیف رقیبان‌تان به صورت واضح صحبت نمی‌کنید؟»، عنوان کرد: اگر اسمی بیاوریم باید مدرک داشته باشیم، ولی متأسفانه مدرک نداریم. برای اثبات تخلفی که البته همه آنها را می‌دانند مدرک لازم است و چون مدرک نداریم نمی‌توان در این خصوص به صورت واضح صحبت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: من با بازیکنانم خیلی صحبت می‌کنم که در این شرایط تمرکزشان را از دست ندهند و به فکر فوتبال باشند. آنها اگر عملکرد ضعیفی داشته باشند، فوتبال خودشان را در این فصل تباه کرده و موقعیت‌شان را برای فصل آینده تباه می‌کنند، ولی جیب خالی نمی‌تواند این حرف‌ها را درک کند. من استعفا داده بودم و حتی با یک تیم شهرستانی دیگر تمام کرده بودم، ولی مرا از پای میز مذاکره بیرون کشیدند و قول دادند که مشکلات را برطرف می‌کنند که این اتفاق رخ نداده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه آیا احتمال جدایی‌اش از شاهین وجود دارد، گفت: وقتی مسئولان قول دادند که مشکلات را برطرف کنند، پس باید سر قول‌شان بایستند. الان توقعات از شاهین در حد صعود به لیگ برتر است، ولی پشتیبانی ما در حد تیم هشتم جدول است. بهتر است یا شرایط را درست کنند یا اینکه بگویند توقع‌شان این است که تیم فقط در لیگ برتر بماند. اگر این‌طور باشد ما هم تکلیف خودمان را می‌دانیم. امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد تا بتوانیم امسال مردم بوشهر را خوشحال کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.