رکوردی که شاهین شهرداری در لیگ برتر زد:طولانی ترین زمان قعرنشینی!

شناسه خبر: 27236
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1399

تیم سقوط کرده شاهین بوشهر که بسیاری از رکوردهای منفی نوزدهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص داد، دارای رکورد طولانی ترین قعرنشینی شد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر که همراه با گل گهر سیرجان در ابتدای فصل نوزدهم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، به لطف نتایج ضعیفی که گرفت خیلی زود به لیگ یک بازگشت. همین تیم بوشهری بسیاری از رکوردهای منفی لیگ برتر را هم به خود اختصاص داد از جمله ضعیف ترین خط دفاع با ۵۷ گل خورده، بیشترین شکست با ۱۶ باخت و کمترین برد با تنها ۴ برد (به صورت مشترک همراه با پارس جنوبی).

یکی دیگر از رکوردهای منفی که تبدیل به اتفاقی بد و نادر برای این تیم شد، طولانی ترین دوره قعرنشینی در لیگ برتر بود. بوشهری کار خود را در لیگ نوزدهم با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل سپاهان و قعرنشینی شروع کرد و با شکست ۲ بر یک مقابل شهرخودرو در هفته دوم این قعرنشینی را ادامه داد.

شاهینی ها به جز هفته های ۲۰ تا ۲۲ که پیکان در انتهای جدول قرار داشت، در سایر هفته‌ها در آخرین رده از جدول قرار داشت. تا ۲۷ هفته در قعر جدول لیگ نوزدهم قرار داشته باشد.

پارس جنوبی جم دیگر تیم استان بوشهر که با لیگ برتر خداحافظی کرد، تنها در سه هفته پایانی به رده پانزدهم رسید و مشکلاتی که پیرامون آنها را گرفته بود اجازه فرار از منطقه خطر را به این تیم نداد تا استان بوشهر به یکباره در لیگ برتر سهمیه نداشته باشد. پارس جنوبی در هفته چهارم مسابقات در جایگاه هفتم جدول قرار داشت و این بالاترین رتبه ای بود که آنها در این فصل تجربه کردند.

منبع:مهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.