نقش پر رنگ مدیریت در موفقیت پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 1625
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1396
پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال و در پایان هفته پنجم در رتبه ی نخست قرار دارد و در لیگ برتر فوتبال ساحلی هم در پایان هفته سیزدهم تیم اول است.
به گزارش “فوتبال بوشهر “به نقل از خبر ورزشی، پیش تر گفته بودیم قهرمانی تیم پارس جنوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فقط یک اتفاق نیست و هدف این تیم از حضور در لیگ برتر فقط حضور خشک و خالی است، بلکه به دنبال این است حضور شایسته و حتی تاثیرگذاری داشته باشد.
وقتی پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه ملی پوشان را در اختیار می گیرد و مدام روی سکو می رود و در ووشو هم این چنین رفتار می کند حتما در لیگ برتر فوتبال هم برنامه هایی برای حضور تاثیر گذارد دارد که با گذشت ۵ هفته از بازی ها این ملموس بود.
یکی از دلایل موفقیت باشگاه پارس جنوبی جم در سال های اخیر ثبات مدیریت بوده که به این باشگاه در جهت دست یابی به اهداف کمک کرده. همانند اتفاقی که پیش تر در سپاهان افتاده بود. نزدیک به یک دهه مدیر عامل سپاهان محمد رضا ساکت بود و دیدید که بهترین اتفاقات برای سپاهان در این برهه از زمان افتاد و از زمانی که باشگاه سپاهان همانند دیگر باشگاه ها به سمت و سوی تغییرات پی در پی مدیریت رفت جایگاهش را در فوتبال ایران از دست داد و دو سه فصلی است که حتی نمی تواند مدعی قهرمانی باشد چه رسد به قهرمانی.
در سایه ثبات مدیریت بی شک ایده های بهرام رضاییان – مدیر عاملی که بی ادعا است و در فوتبال هم دستی بر آتش داشته و مدرک مربیگری دارد در موفقیت پارس جنوبی جم دخیل بوده است. خیلی ها تصور می کنند چون پارس از سوی شرکت عظیم پارس جنوبی حمایت می شود در این تیم پرداخت ها کلان است در حالی که این تیم فصل گذشته و در لیگ یک بنا به اذعان سازمان لیگ برتر در جدول هزینه ها تیم یازدهم بوده و این فصل هم به بهترین بازیکن خارجی اش یعنی نانگ ۵۵۰ میلیون تومان پول داده است.
باید به انتخاب درست کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه هم اشاره کرد. در برهه ای مهدی پاشازاده برای هدایت پارس جنوبی انتخاب شد که تیم را از دسته دوم به لیگ یک آورد و در ادامه بهرام رضاییان تصمیم به استفاده از مهدی تارتاری گرفت که در تیم راه آهن فصل ناموفقی را پشت سر گذاشته بود و قرار داد ۵ ساله او در این تیم به یک فصل هم نرسید! شاید در آن برهه از زمان بخاطر بکارگیری این مربی سرزنش هم شده باشد اما امروز این اقدام بهرام رضاییان بهترین اقدام وی به شمار می رود چون یک تیم برای موفق شدن بعد از یک مدیر خوب یک مربی خوب هم می خواهد.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.