محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان:به ایرانجوانی ها گفته ام بازی آخر را جدی بگیرند و امیدوارم روزنه ای برای ماندن این تیم ایجاد شود

شناسه خبر: 18479
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان گفت:به سرمربی و بازیکنان ایرانجوان پیام داده ام که بازی اخر را جدی بگیرند تا شاید آن اتفاقی را خوشایند باشد برای ایرانجوان رخ دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر رئیس هیات فوتبال استان جمعه شب در برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش با بیان این مطلب گفت:طبق قانون مصوب شده ابتدای فصل باید سه تیم از لیگ دو به لیگ سه سقوط کند اما من شخصا با توجه شرایط پیش آمده برای تیمهای نفت تهران و سیاه جامگان امیدوار هستم روزنه هایی برای ماندگاری ایرانجوان ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: در بازی ایرانجوان و مقاومت تهران نیز حاضر شدم تا شاید بتوانم کمکی برای نماینده استانم باشم.تماشای بازی ایرانجوان و شهرداری بم را رایگان اعلام خواهم کرد تا هواداران این تیم همه جانبه از تیم شهرشان حمایت کنند.

 

نجفی تصریح کرد:بارها و بارها در طول سالهای گذشته از افراد دارای اختلاف در این باشگاه قدیمی دعوت کردم تا اختلافات را کنار بگذارند.اکنون زمان آن است در این بازی واپسین همه دوستداران تیم اختلاف را کنار گذاشته و چهارشنبه تیم ریشه دار شهر را حمایت کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.