عکس روز:وقت رفتن نیست آقای جعفری!

شناسه خبر: 16479
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397

پرسپولیس گناوه در بدترین روزهای فصل اخیر چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کرد تا در گناوه اتفاقات عجیبی رخ دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در خبرها آمد که نادر جعفری سرمربی این تیم پس از بازی و در رختکن استعفای خود را اعلام کرده و گفته بروند هر کس را می خواهد بیاورند ،من هم کمک میکنم تا تیم از این شرایط خارج شود! در فوتبال طبیعی است که برای تیم بازنده کسی حلوا حلوا نمیکند اما ماجرای جعفری و پرسپولیس گناوه فراتر از این حرفهاست.

 

پرسپولیس گناوه سالهاست در لیگهای دو و سه حضور دارد و نادر جعفری هر چه روز خوب و بد بوده را با همین تیم تجربه کرده است.از فروختن خانه و زمین گرفته تا فروش لنج و گذشتن از زندگی شخصی تا این تیم زنده بماند،آن روزها در ذهن علاقه مندان به فوتبال گناوه همچنان برق میزند و میدانند تیمشان چگونه زنده مانده است.

شاید  برخی با کمکهای مقطعی کنار پرسپولیس باشند اما پرسپولیس گناوه در این سالها یتیم نشده و افرادی مانند نادر جعفری مانند یک پدر عاشق با این تیم زندگی کرده اند.او برای این تیم جوانی و زندگی اش را گذاشت تا قهرمانی لیگ سه را ببیند ،سختی های لیگ دو را تجربه کند و همین تعداد تماشاگر نیز از دیدن فوتبال در گناوه لذت ببرند.

 

آری امثال نادر جعفری با باخت و برد به پرسپولیس نچسبیده اند و ماجرای عاشقی آنها سالهاست زبانزد است.حال این تیم ابتدای فصل مدعی شود و یا این روزها فقط باخت را تجربه کند اما اکنون وقت بیرون راندن پدر از خانه ای که خود آباد کرده نیست و باید نادر جعفری و افرادی مانند او که از فوتبال یک ریال هم کاسب نشده اند را احترام گذاشت.

 

او پس از پایان بازی به سمت هواداران تیمش رفت و اعلام کرد می رود تا شاید فردی پیدا شود و تیم بحران زده اش را تحویل بگیرد اما نه،نادر جعفری باید بماند و مانند همه این سالها برای تیمش پدری کند.همان روزهایی که ماشین سواری برای رفت و آمد تیم گرفته میشد تا پرسپولیس در سخت ترین شرایط هم سرپا بماند!

 

پس یا علی جناب جعفری،تیمت را از این شرایط نجات بده ،خیلی ها زود می آیند و زود هم می روند اما امثال شماها همیشه کنار تیم هستید و باید هوای این فرزند خلف{پرسپولیس گناوه}را داشته باشید.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.