پیروزی ایرانجوان و چند سوژه جذاب+تصاویر

شناسه خبر: 16704
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1397

ایرانجوان بوشهر بعد از ماهها موفق شد یک پیروزی خانگی را جشن بگیرد تا در فاصله ۸ هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دو برای ماندگاری امیدوار شود.چه بر سر ایرانجوان سازنده و مدعی سالهای پیشین لیگ یک آمده که حالا باید در لیگ دو برای بقا تلاش کند در این شرایط نمی شود به آن پرداخت تا پایان فصل ،اما حالا که ایرانجوان طعم بردن را چشیده باید به آنها روحیه داد .

 

خبرنگار ما چند عکس و سوژه را از این بازی انتخاب کرده که می تواند جذاب باشد.

 

قروی فرمانده هوایی ایرانجوان در روزی که فقط برد می خواست!  

 

اسماعیل قروی هافبک با تجربه و شمالی ایرانجوان که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده در طول نود دقیقه یکی از خوبهای زمین بود که تعداد ضربات سر او در این بازی آنقدر زیاد بود که شاید یک رکورد باشد.قروی روی همین نبردهای هوایی یک پنالتی گرفت تا ایرانجوان بالاخره در خانه رنگ برد را ببیند.بازیکنی که سابقه بازی در دیگر تیم بوشهری یعنی شاهین شهرداری را دارد و حالا عصای دست حمید کللی فرد شده است.

 

 

 

قدرتیان رو به نیمکت با اطمینان خاطر:پنالتی را من می زنم!

حسین قدرتیان جوان چپ پای اهل اهرم  سالها در تیم های پایه ایرانجوان بازی کرد تا به بزرگسالان رسید،لحظه ای که پنالتی اعلام شد او با اعتماد به نفس به نیمکت ایرانجوانی ها اعلام کرد که پنالتی را می زند و بر این کار اصرار ورزید .قدرتیان در این بازی به عنوان یک مدافع چپ برای ایرانجوان بازی کرد و نود دقیقه در حال رفت و آمد بود.مدافع تنگستانی در دفاع بدون اشتباه بود تا روز خوب سجاد مشایخ و خضر باغبان کامل شود.دو مدافع آخر ایرانجوان که در نبردهای هوایی کم نیاوردند بخصوص باغبان که چند تکل سرنوشت ساز زد تا تیم بوشهری یک کلین شیت را ثبت کند!

 

 

 

 

“جنه”،از همان جنس بازیکنانی که فوتبال بوشهر فراوان دارد

 

داود جنه ،شاید او را نشناسید اما فوتبال استان ما مانند این بازیکن جسور و پر تلاش زیاد دارد تا جاییکه می توانند حتی یک تیم کامل لیگ برتری خودمان را هم تقویت کنند.این بازیکن اهل جزیره شیف که گفته می شود ابتدای فصل نظر خرمزی را جلب کرده بود در این هفته ها یکی از خوبهای ایرانجوان بحران زده بوده و نشان داده بازیکن قابلی است.جنه در این بازی با نظر حمید کللی فرد به عنوان دفاع راست به میدان آمد تا چند پسته بودن خود را در معرض دید قرار دهد.او در دفاع راست رفت و برگشت های خوبی داشت هر چند که ذاتا یک مهاجم است.

اهالی جزیره شیف عاشق فوتبال هستند و اگر همین حالا سری به تیمهای پایه فوتبال بوشهر بخصوص نونهالان بزنید انبوهی بازیکن مستعد را در این تیمها خواهید یافت. شاید بعد از ابراهیم صالحی باز هم شاهد ظهور یک پدیده دیگر از جزیره باشیم!

 

 

 

علی مولایی ،آقای خوش فکری که ایرانجوان به او نیاز داشت

 

روزگاری این خوزستانی خوش تکنیک در لیگ برتر برای خودش مشتریان زیادی داشت.علی مولایی یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان زمان خود بود که حالا در ۳۲ سالگی به ایرانجوان امده تا خودی نشان دهد.مولایی در بازی مقابل کامیاران اکثر کاشته های ایرانجوان را ارسال کرد و با هنر مخصوص بازیکنان خوزستانی چند پاس عالی به هم تیمی هایش داد.مولایی در چند صحنه نشان داد تکنیک و نبوغ ذاتی خودش را فراموش نکرده و او هم می خواهد در این هفته های حساس ناجی ایرانجوان باشد!

 

 

 

 

ملایی و ثبت یک کلین شیت به موقع 

ایرانجوان در فصل جاری خیلی گل دریافت کرده اما اگر این گلر جوان درون دروازه اش نبود تعداد گلهای دریافتی اش بیشتر هم میشد.

علی ملایی دروازبان جوانی که چند سال در تیمهای پایه پارس جنوبی بازی کرده بود امسال به ایرانجوان آمد تا در لیگ دو بازی کند.این گلر که در بازی تیمهای ایرانجوان و آوالان کامیاران نشان داد مانند بیرانوند می تواند با دست شروع مجدد های خوبی داشته باشد ،گلی را دریافت نکرد تا روز پر فروغ خط دفاعی ایرانجوان کامل شود.هر چقدر خضر باغبان تکل زد یا مشایخ سر ،اما خیالشان از بابت پشت سر راحت بود چرا که ملایی با چند واکنش خوب نشان داد یک گلر آینده دار است.این گچسارانی حالا در بوشهر دیده میشود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.