واکاوی یک ماجرای در باشگاه شاهین شهرداری/ واعظی:ما در برخورد با فکری حسن نیت داشتیم اما…/ فکری:هیچ سندی مبنی بر پرداخت پول به من در باشگاه شاهین شهرداری وجود ندارد!

شناسه خبر: 16814
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1397

برنامه لیگ یک شبکه ورزش که جمعه ۱۲ بهمن پخش شد حاوی نکات جالبی بود که می تواند گره از برخی حقایق باشگاه شاهین شهرداری باز کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وحید واعظی مدیر عامل شاهین شهرداری روی خط برنامه آمد و با مجتبی پوربخش به گفتگو پرداخت.

وی ابتدا گفت:صبح بازی مقابل شهرداری تبریز ۶ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد،پاداش بازیکنان هم نقدی داده شد و حتی در پرواز با سرمربی هم صحبت کردیم و اصلا بحثی از جدایی نبود!

در بوشهر هم با فکری صحبت کردیم و حتی چک بین بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای ایشان کشیده شد ،همانگونه که می دانید چک بین بانکی یعنی پول  و ما مشکلی بابت پرداخت به سرمربی تیم نداشتیم اما همان روز با توجه به تعطیلی بانک عکس چک را برای فکری فرستادیم تا خیالش راحت شود که چک برای او کشیده شده است.

 

واعظی ادامه داد:من شنیدم همان شب آقای فکری بوشهر را ترک کرده تا با تیم پاکدشت مذاکره کند که این کار بر اساس قراردادی که ابتدای فصل منعقد کرده غیر قانونی است! ایشان قرارداد امضا کرده که هر وقت بخواهد از بوشهر خارج شود باید مدیر عامل باشگاه را در جریان بگذارد،آقای فکری ۳۰ میلیون تومان در تبریز از ما دریافت کرد،۱۰۰ میلیون تومان هم که چک بانکی برای وی آماده بوده و البته ۲۰ درصد هم حسن انجام کار است این در حالی است که قرارداد ۴۰۰ میلیون تومانی ایشان با این پرداختی ها به خوبی ساپورت شده حتی طبق صحبتهایی که در هیات مدیره مطرح شده گویا مبلغ۱۲۰ میلیون تومان نیز مدیر عامل سابق باشگاه در روز عقد قرارداد نقد به فکری پرداخت کرده است! البته باید این مسائل در جلسات آتی هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد.

 

در این میان پوربخش  سعی داشت بوشهری ها را محکوم کند ماجرای چک بین بانکی و این ماجرا را بی اهمیت جلوه داد که واعظی در پاسخ به وی گفت:ایشان دو جلسه غیبت غیر موجه در تمرین داشته و ما برای احقاق حق مردم بوشهر وظیفه داریم این ماجرا پیگیری کنیم.ما حتی همان روز ساعت ۸ صبح با شهردار برای آقای فکری جلسه داشتیم ،  برای فصل بعد هم قرار مذاکره داشتیم و این حسن نیت ما بود اما به شکل دیگری برخورد شد.

 

بعد از صحبتهای واعظی ،محمود فکری سرمربی سابق شاهین شهرداری روی خط آمد و اینگونه پاسخ داد:شاید دروغ گفتن عادی باشد و بازی با احساسات مرذم خیلی راحت باشد و اینکه خیلی راحت می گویند ۱۰۰ میلیون تومان پول داده اند و شاید ادعا میکردند پاداش یک میلیاردی هم داده اند!

اینکه عکس چک را برایت بفرستند به کجا می خواهند برسند مگر این چک پول می شود.بله درست است قبل از بازی شهرداری تبریز به من ۶ درصد پول داده اند و اگر آقای باستین بیاید بگوید به من  پولی پرداخت کرده من قبول دارم وگرنه هیچ سندی در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر وجود ندارد که به من پولی پرداخت شده است!

 

فکری ادامه داد:من به یک باره تیم شاهین شهرداری را رها نکردم،من از دو هفته قبل از نیم فصل اولتیماتوم را داده بودم و شرایط بد تیم را گفته بودم.متاسفانه هیج اتفاقی رخ نداد من در بازی پاکدشت رفتتم و خداحافظی کردم.من در نیم فصل با آلومینیوم اراک تمام کرده  و حتی برای سال بعد هم صحبت کرده بودم  اما چون تیم خوبی  داشتم و به خاطر باستین به بوشهر بازگشتم!

 

سرمربی شاهین شهرداری افزود:وقتی برگشتم چند هفته گذشت و به صحبتهای من اهمیتی داده نشد.قرار بود دو تا ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه داده شود تا ۲۰درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود اما هیچ خبری نشد.شبی هم که قصد رفتن داشتم جکی را برای شخص من نوشتند اما من گفتم پس بازیکنان چه می شوند؟با توجه به اینکه اینها دست به رسانه خوبی دارند باز هم می گویم من نه پولی گرفتم و نه اتفاقی برای بازیکنان افتاد.از بازیکنان خوبم تشکر میکنم که در بازی فجر خوب کار کردند که من باعث و بانی باخت شاهین شهرداری نباشم!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.