عکس روز:عبدالله و بوشهری ها به هم رسیدند

شناسه خبر: 17037
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1397

روزی که مهدی چاهکوتاه زاده و ابراهیم صالحی بعد از درخشش در ایرانجوان و حضور در پلی آف لیگ دسته اول مورد توجه عبدالله ویسی جوان قرار گرفتند،کمتر کسی فکرش را میکرد دوباره روزگار بوشهری ها و مربی خوزستانی در مستطیل سیز را به یکدیگر برساند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در آن سال که ویسی هدایت استقلال خوزستان را بر عهده داشت،مهدی چاهکوتازاده و ابراهیم صالحی را از ایرانجوانی ها خریدند و هر دو در لیگ برتر شاگرد ویسی شدند.شاید اگر ماجرای کارتهای پایان خدمت به ان شکل رو نمیشد این دو بازیکن خوب بوشهری حالا در تیمهای لیگ برتری فضای بیشتری را تجربه میکردند اما هر دو راهی فجر سپاسی شدند تا دوران سربازی را سپری کنند.

 

ویسی اما اعتقادش به بازیکنان جوان بوشهری کم نشد و در سالی که قهرمان لیگ برتر شد دانیال ماهینی و میلاد فیاض بخش را به استقلال خوزستان برد.فیاض بخش با بدشانسی روبرو شد و راهی خدمت سربازی شد اما ماهینی به عنوان یکی از پدیده های لیگ برتر با ۲۱ سال سن در دفاع راست همواره در ترکیب عبدالله بود و حتی به تیم ملی ایران نیز دعوت شد.سلمان بحرانی دیگر بازیکن بوشهری بود که طعم شاگردی ویسی را چشید هر چند در نیم فصل لیگ دسته اول امسال شاهینی ها خیلی راحت از کنار او گذشتند تا سلمان راهی مس رفسنجان شود.

 

اما حالا،ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شده و خیلی دلش می خواهد به عنوان دومین مربی تاریخ باشگاه شاهین بعد از حمید کللی فرد یک تیم از شهر بوشهر را لیگ برتری کند ،شایان ذکر است پیش از ویسی، حمید کللی فرد شاهین و مهدی تارتار پارس جنوبی جم را به عنوان دو تیم از استان بوشهر راهی لیگ برتر کرده اند و گواردیولای وطنی می خواهد در این اتفاق تاریخی سومین نفر باشد.

 

علاقه و میدان دادن ویسی به بازیکنان جوان بوشهری در طول سالهای اخیر کاملا محسوس بوده و حتی گفته می شود رابطه صمیمی او با بازیکنانی نظیر صالحی و دانیال ماهینی همچنان برقرار است و شاید اگر عبدالله شاهین شهرداری را لیگ برتری کند سال بعد بوشهری ترین تیم تاریخ لیگ برتر را تجربه کنیم! البته یازده هفته سخت و طاقت فرسا برای ویسی و شاهین شهرداری در راه است و باید ابتدا بوشهری ها در این گردنه حساس لیگ یک به سلانت عبور کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.