ویسی پس از تساوی خانگی شاهین شهرداری مطرح کرد:قول نه اما برای لیگ برتری شدن تلاش خواهیم کرد،فوتبال دیگر حد و مرز ندارد اما اگر بازیکن مستعد بومی را له کنم و جایش بازیکن ضعیفی از بیرون بیاورم این خیانت است،۵۰درصد قراردادها پرداخت شده که از تیم های لیگ برتری هم بهتر است

شناسه خبر: 17090
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1397

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:از نظر روحی روانی با بچه ها حرف زده بودم که تیم حریف را دسته کم نگیرند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ویسی در این نشست تاکید کرد:میدانستم بازی سختی است به بچه ها گفته بودم از غرور کاذب رها شوند و فکر نکنند جدال با تیم ته جدولی ساده است.از نظر بازیکن تیم خوبی داریم و ذهن بچه ها باید از این لیگ یکی بودن فاصله بگیرد.فوتبالیست فرقی ندارد کجا بازی کند و باید کارش را انجام دهد.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:باید در یک بازی خارج از خانه پیروز شویم تا این تساوی خانگی جبران شود.در مورد داوری هم باید بگویم قرار نیست همه به داورها حمله کنند و دلیل ندارد امتیاز از دست بدهیم و آن را به داور نسبت بدهیم باید این عادت از فوتبال ما دور شود.

 

ویسی در مورد حضورش در شاهین  تصریح کرد:از قدیم رابطه خوبی میان فوتبال خوزستان و بوشهر برقرار بود و من بازیکنان بوشهری خوبی را به لیگ برتر برده ام، چند پیشنهاد لیگ یکی داشتم و مطمئنا با شناخت از بوشهر سرمربی گری شاهین را قبول کردم و مطمئن باشید روزهای خوبی خواهیم داشت.من قول نمیدهم که تیم صعود کند اما نلاش میکنم تا تیم لیگ برتری گردد.اگر قول بدهم همین حالا از اینجا بیرون برویم به حرف من خواهند خندید و قول دادن مانند تیری است که از اسلحه بیرون رفته و دیگر نمی توان کاری انجام داد.

 

سرمربی خوزستانی شاهین شهرداری پیرامون مسائل مالی شاهین شهرداری به صراحت گفت:این تیم مشکلی نداشته و تا کنون ۴۵ الی ۵۰درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است این در حالی است که در لیگ برتر تیمهای ما ۲۰درصد قرارداد خود را گرفته اند.از شهردار ،هیات مدیره و اعضای شورا که تیم را حمایت میکنند تشکر میکنم.

 

وی در مورد بازیکن بومی صحبتهای جالبی مطرح کرد:بومی گرایی در فوتبال امروزی معنایی ندارد و این می شود ناسیونالیست گرایی که اتفاق خوبی نیست،من دانیال ماهینی را از اینجا بردم خوزستان،مهدی چاهکوتاه را بردم یا حسین ماهینی در پرسپولیس است ،یعنی نباید به شهر دیگری بروند؟ ،فوتبال حد و مرز ندارد و بازیکنان می توانند در هر جایی بازی کنند اما اینکه اینجا استعداد وجود داشته باشد و من او را له کنم و بازیکن ضعیفتری را بجایش بیاورم این خیانت است.الان رئیسی در تیم امروز بازی کرد و اگر خوب باشد باز هم به او بازی خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.