خبر روز:قائدی در آستانه دعوت به تیم ملی بزرگسالان

شناسه خبر: 27238
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1399

 

مهدی قائدی مهاجم بوشهری تیم استقلال در آخرین روز از فصل نوزدهم لیگ برتر توانست دهمین گلش را به ثمر رسانده تا به وعده‌ای که در ابتدای فصل داده بود در آخرین دقایق حضورش در این مسابقات جامه عمل بپوشاند.

قائدی با ۱۰ گل نه تنها یکی از بهترین گلزنان این فصل از رقابتهای لیگ برتر بود، بلکه با ۸ پاس گل در کنار میلاد جهانی هافبک تیم صنعت نفت بهترین پاسور های لیگ هم شدند.

قائدی با تاثیر مستقیم روی ۱۸ گل تیمش، امتیاز آور ترین بازیکن و ارزشمند ترین بازیکن در فاز تهاجمی شد و  بعد از وی نیز شیخ دیاباته، مهدی ترابی و علی علیپور هر کدام با تاثیر گذاری مستقیم روی ۱۷ گل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

مهدی قایدی که بازی در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی جوانان (۲۰۱۷- کره‌جنوبی) را تجربه کرده است در صورت دعوت به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان اولین حضور را در اردوی تیم ملی تجربه خواهد کرد.

مارک ویلموتس بعد از کارلوس کی‌روش از اللهیار صیادمنش بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان برای حضور در اردو دعوت کرد. این بازیکن در بازی دوستانه با سوریه برای تیم ملی گلزنی کرد. البته حضور مهدی قایدی در اردوی تیم ملی امید موجب شد تا مارک ویلموتس قید دعوت از این بازیکن را بزند. سرمربی تیم ملی در یکی، دو ماه اخیر بازی‌های متعددی از لیگ برتر را دیده نام چند بازیکن جدید را در لیست خود یادداشت کرده است. بازیکنانی که پیش‌تر به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شدند و یا اگر دعوت می‌شدند بسیار کم این اتفاق صورت می‌گرفت. یکی از این بازیکنان همان‌طور که اشاره شد مهدی قایدی است.

اسکوچیچ که چند بازی استقلال را از نزدیک دیده بر این عقیده است مهدی قایدی با توجه به اینکه ریزنقش است در برخی از بازی‌ها می‌تواند با گرفتن خطا یا پنالتی از تیم حریف گره کور بازی را باز کند. او این کار را در بازی‌های اخیر استقلال به خوبی انجام داد. از همه مهمتر مهدی قایدی خوب پاس گل می‌دهد و این فصل با خلق ۸ موقعیت گل یکی از بهترین‌ها در این زمینه بوده است. مهدی قایدی شاید در بازی با ازبک این شانس را پیدا کند که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی بازی کند. نمایش او در این بازی در تداوم حضورش در اردوی تیم ملی تأثیر‌گذار خواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.