نیما نکیسا در بوشهر:رشد فوتبال در استان شما قابل توجه بوده است

شناسه خبر: 17092
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1397

نیما نکیسا پنجشنبه در نشست با رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: با این طرح استعدادهایی که ظرفیت سرمایه گذاری و پیشرفت بیشتری در رشته ورزشی فوتبال دارند شناسایی خواهند شد.
آنتروپومتری به اندازه‌گیری بخش‌های گوناگون بدن انسان به منظور شناسایی تفاوت‌ها و دسته‌بندی‌های فیزیکی گفته‌ می ‌شود.
وی بیان کرد: با شناسایی فوتبالیست های ظرفیت دار از لحاظ بدنی و اسکلتی این زمینه فراهم می شود تا افراد مستعد از لحاظ بدنی در زمینه فوتبال از سوی فدراسیون مورد توجه و تمرکز بیشتری قرار گیرند.
نکیسا اظهارداشت: فوتبال ایران باید قدرت بلامنازع آسیا باشد و وقتی تیم ملی با همه توان در مسابقات جام ملت های آسیا نتیجه دلخواه مردم را کسب نکرد این نشان از وجود ضعف در برخی از امور به مربوط به فوتبال است.
وی گفت: پیشرفت فوتبال کشور نیازمند کار زیربنایی است و در این راستا نباید همه ظرفیت های خود را به روی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اجرایی کنیم.
نکیسا اظهارداشت: در راستای توسعه فوتبال کشور بصورت زیربنایی در هر کدام از رده های سنی ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال تیم های ۲۰ تا ۲۵ نفر شناسایی و تحویل مربیان فدراسیون فوتبال شدند.
وی افزود: اطلاعات فنی این بازیکنان نیز در سایت فدراسیون فوتبال ثبت می شود و بطور قطع با تمرکز و کار بیشتر به روی آنها تضمین کننده آینده فوتبال کشور می شود.
نکیسا در ارتباط با وضعیت فوتبال استان بوشهر نیز گفت: این استان در طی چند سال اخیر در رشته فوتبال رشد قابل توجهی به خود دیده است.
وی اظهارداشت: افزایش تعامل و همدلی بین مسئولان استان بوشهر و بویژه مسئولان حوزه ورزش می تواند به بروز و ظهور هر چه بیشتر استعدادهای فوتبالی این استان کمک کند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نیز گفت: در استان بوشهر با استراتژی و برنامه های تعریف شده توجه ویژه به فوتبال در رده های سنی پایه معطوف شده است.
محمد نجفی افزود: در این راستا شناسایی استعدادهای برتر فوتبال و معرفی آنها به فدراسیون در دستور کار هیات فوتبال استان بوشهر قرار گرفته است.

 

هیات فوتبال


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.