هفته بیستم لیگ دو/ ایرانجوان بوشهر ۳ مس نوین کرمان۳/ تساوی که ایرانجوانی ها را شاد نکرد!

شناسه خبر: 17221
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397

هفته بیستم لیگ دسته دوم برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی احساسی و پر اشتباه مقابل مس نوین کرمان با نتیجه ۳بر۳ متوقف گردید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان حمید کللی فرد در یک بازی ۶ امتیازی مقابل یکی از قعرنشینان جدول به میدان رفتند و در همان بیست دقیقه ابتدایی بیش از ۴ موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادند تا قانون نانوشته فوتبال برای انها اجرا شود و در دقیقه ۴۰ بازی دروازه ملایی گلر ایرانجوان باز گردد.

در ادامه باز هم این ایرانجوانی ها بودند که حمله میکردند اما راه گل زنی را بلد نبودند! مهمان که از آشفتگی ایرانجوان در خط دفاع به خوبی آگاه شده بود در همان نیمه اول گل دوم را نیز به ثمر رساند تا روز بد تیم بوشهری کامل شود.ارسال دقیقه ۴۵ علی مولایی با ضربه سر تماشایی خضر باغبانی به گل اول ایرانجوان تبدیل شد تا در نیمه اول اختلاف دو تیم به یک گل برسد.

 

در نیمه دوم ایرانجوان حملات ایرانجوان شدت زیادی گرفت و موقعیت ها یکی پس از دیگر هدر رفت.مس نوین باز هم به گل رسید و این نشان از اتفاقات بد برای ایرانجوانی بود که در خط حمله فقط گل از دست میداد.علی مولایی با شوتی سنگین گل دوم تیم بوشهری را به ثمر رساند تا اختلاف باز هم به یک گل برسد! تعویض های حمید کللی فرد شکل تهاجمی بیشتری داشت تا این که مدافع مس در دقیقه ۷۷ روی ارسال مولایی دروازه تیمش را باز کرد.این تساوی با وجود حملات پر دامنه ایرانجوان بدست آمد تا بهترین فرصت برای صعود یک پله ای در جدول و امیدوار شدن به بقا از دست برود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.