رضازاده رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر:۳۱ پتروشیمی در استان داریم اما هیچ کدام برای کمک به بسکتبال پیش قدم نمی شوند! افتخار ما این بود که دو دانش آموز در تیم خانه بسکتبال بازی میکردند،از فردای شکست مقابل جهرم برای آینده استارت زدیم

شناسه خبر: 16638
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1397

رضا رضازاده رئیس  هیات بسکتبال استان بوشهر می گوید:اعتقاد دارم روز جمعه ای که خانه بسکتبال بوشهر از صعود به جمع ۴ تیم برتر لیگ یک باز ماند خیلی سخت گذشت اما سکوی پرتاب بسکتبال استان گردید و من این شکست را مقدمه ای برای پیروزی های آینده میدانم.

 

به گزارش روزنامه پیام عسلویه وی با بیان این مطلب ادامه داد:امسال سال فوق العاده ای برای ورزش بسکتبال بوده و ما موفق شده ایم بازیکن ملی پوش داشته ایم.داور ما لیگ برتری شد که اتفاق بسیار بزرگی است.همانگونه که در فوتبال امثال زاهدی فرد را داریم حالا داور لیگ برتری بسکتبال هم داریم. در بازی جمعه هفته گذشته مقابل نماینده فارس  از همه قشرهای ورزشی استان برای حمایت از بسکتبال به سالن ۲هزار نفری آمده بودند که برای اولین بار بود چنین اتفاقی رخ میداد .با این حال اعتقاد دارم اگر صعود میکردیم باز هم شکل کار به نحوه بهتری دیده می شد .

 

وی تاکید کرد:بعد از شکست و به فاصله ۲۴ ساعت بعد تشکیل جلسه دادیم و با آقای نجفی سرمربی تیم در مورد ادامه کار و آغاز تمرینات صحبت کردیم.با همین بچه ها و چند بازیکن جوان استارت تمرینات ما زده شد و برای تضمین آینده بسکتبال بوشهر با انگیزه دوچندان کارمان را ادامه خواهیم داد.

 

رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر افزود:تیمی که امسال در رقابتهای لیگ دسته اول کشور شرکت کرد با ۴ بازیکن بزرگسال،یک غیر بومی و هفت بازیکن جوان بسته شد.دو بازیکن ما دانش آموز ۱۸ ساله بودند که برای ما افتخار است.

روز آخر سه بازیکن بزرگسال و اصلی ما مصدوم شدند تا کار ما سخت شود.برخی اعتقاد داشتند تیم ما ضعیف است و خیلی جوان اما باید واقع بین بود که تیم مقابل ما دو بازیکن سوپر لیگی داشت و برای حضور در این مرحله هزینه کرده بودند .قرارداد دو بازیکن نماینده فارس به اندازه کل بازیکنان تیم ما بود.اسپانسر تیم حریف یک تولیدی پوشاک بود در شهر جهرم بود اما در استان ما برای گرفتن اسپانسر مانده ایم که چکار کنیم.

باید تقدیر کنم از شورای شهر و شخص آقای بهروزیان فرد که کنار ما بودند اما واقعیت این است که ما ۳۱ پتروشیمی در استان داریم و اینجا نیاز است استاندار بوشهر وارد عمل شوند تا ورزش ما اینقدر در بحث مالی زجر نکشد.چرا در استان خوزستان تیمهای بسیاری از نفت و گاز در لیگ های مختلف حضور دارند اما در استان ما….

 

رضازاده در خاتمه گفت:به هیچ عنوان قبول ندارم استان بوشهر محروم است ما فقط مردمان مظلومی هستیم که به کمترین ها قانع هستیم و این شاید یک ایراد باشد.چندین بار از استاندار بوشهر خواهش کردم و درخواست جلسه حضوری داشتم تا درد و دلهای بسکتبال را به وی بگویم اما هنوز این جلسه محقق نشده نشده است.من به شخصه برای این جوانان کار میکنم تا دل آنها را بدست بیاورم و به دنبال اندوخته ای برای خودم نیستم.وقتی یک داور ما در سوپر لیگ قضاوت میکند یا نوجوان ما در تیم ملی نوجوانان ایران درخشش دارد برای من کافیست.هنگامی که رئیس فدراسیون می گوید بسکتبال بوشهر رو به جلو حرکت میکند این برای ما افتخار است که مجموعه هیات بسکتبال استان در ایران مورد توجه قرار میگیرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.