بهروز نوروزی مدافع پیکان؛ به خاطر دفاع تیمی گل نخوردیم

شناسه خبر: 34686
تاریخ انتشار: 05 آبان 1400

 

بهروز نوروزی فرد مدافع بوشهری تیم پیکان که در تیم نفت مسجد سلیمان هم شاگرد مجتبی حسینی بود در این باره می گوید: این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است. اگر تیمی خوب دفاع می کند به این خاطر است که مهاجمان و هافبک ها هم در این امر دخیل هستند و اگر تیمی خوب حمله می کند به این خاطر است که دروازه بان و مدافعان  هم در امر بازیسازی فعال هستند. در تیم ما این چنین است. ما اگر بعد از ده نفره شدن در برابر هوادار گل نخوردیم به این خاطر بود که تیمی خوب دفاع کردیم. هر چند من قبول دارم در این بخش وظیفه مدافعان سخت تر است و من از این بابت خوشحال هستم.

 

مدافع تیم پیکان در خصوص عملکرد این تیم در دو هفته ابتدایی گفت: ما در بازی نخست هم می توانستیم برنده باشیم. موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل به دست آوردیم که متاسفانه ضربات آخر ما به چارچوب دروازه راهی پیدا نکرد. من در تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی می کردم که با درخواست آقای حسینی به نفت مسجد سلیمان آمدم. از این انتخاب خوشحال هستم و خوشحالم که با حضور در پیکان یک بار دیگر تجربه کار با این مربی را پیدا کردم. ما خوب فوتبال می کنیم و امیدوارم این فصل به همراه پیکان باز هم اتفاقات خوب را در بازی های لیگ برتر تجربه کنم. استراتژی ما هم برگرفته از شعاری است که برای تیم پیکان طراحی شده است و اکنون به بازی بعدی فکر می کنیم و نه چیزی بیشتر از  این. در مورد بازی اخیر هم باید بگویم هوادار یک تیم خوب بود و با این روند به طور حتم در بازی های بعدی امتیاز خواهد گرفت.

 

بهروز نوروزی فرد در پایان گفت: ما یک تیم شجاع هستیم. اگر به یاد داشته باشیم فصل گذشته در هفته های ابتدایی حضور آقای حسینی در تیم نفت مسجد سلیمان ما در برابر تیم های بزرگ ارایه گر بازی خوبی بودیم و نتایج درخورتحسینی به دست آوردیم. این به شجاعت سرمربی ما بر می گردد و سعی خواهیم کرد این روند را در پیکان هم داشته باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.