سوژه روز/ صمیمی و دوستان جام رمضان کنگان را رونق دادند +تصاویر

شناسه خبر: 37164
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1401

 

جام رمضان امسال در جنوب استان بوشهر با شور خاصی دنبال شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در کنگان شور بازی ها در حدی بود که ستاره های ملی پوش تیم ملی فوتسال در سالن سه هزار نفری شهر کنگان حاضر شدند تا بازی ها را دنبال کنند.

علی رضا صمیمی گلر پرافتخار بوشهری در گفتگو با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر پیرامون حضورش در جام رمضان امسال می گوید:بدون تعارف من فرزند این استان هستم و باید دینم را به فوتسال دیارم ادا کنم.وقتی به آبدان رفتم و عشق و علاقه مردم را به فوتسال دیدم ،انگیزه ام چند برابر شد تا به اتفاق برخی دوستان بتوانیم وضعیت فوتسال را در استان و بخصوص در این خطه یعنی کنگان رونق بیشتری بدهیم.

وی ادامه داد:واقعیت این است برای یک بازیکن حرفه ای مانند من ریسک بزرگی است در جام رمضان بازی کند اما لطف و محبت دوستان در کنگان و مردم این شهر من را شرمنده کرد و تصمیم گرفتم به اتفاق دوستانم راهی این شهر شوم.

صمیمی تاکید کرد:بدون تعارف حال و روز فوتبال استان ما با سقوط تیمهای شاهین و ایرانجوان که مشخص است و سالهاست در فوتسال ما نهایت در لیگ دسته دوم حاضر هستیم و این زیبنده استان ما نیست.من خودم با سختی های فراوان به لیگ برتر ایران و تیم ملی رسیدم که خانواده ام گواه همه آن روزهای سخت هستند ولی اکنون با تجربه ای که دارم  شکر خدا در فوتسال به اکثر رویاهایم رسیده ام اما دلیل نمی شود مردم استانم را فراموش کنم.

فوتسال در کنگان با حضور این مردم علاقه مند زنده است و باید مسئولان برای تیمداری در سطح حرفه ای دست به کار شوند.سالار آقاپور ،ابولقاسن عروجی و مهدی جاوید ستاره های لیگ برتر به کنگان آمدند و در جام رمضان این شهر به میدان رفتند .حتی ناظم الشریعه سرمربی فعلی تیم ملی عراق و سابق تیم ملی ایران به این شهر آمد و همه اینها از استقبال کنگانی ها شگفت زده شده بودند.

 

دروازبان تیم ملی فوتسال ایران با سه دوره حضور در جام جهانی می گوید:سالن شهر کنگان جای خالی نداشت و برای من افتخاری بود در حضور مردم به میدان بروم.این استقبال یک پیام ویژه به مسئولان استان بوشهر دارد که تکلیف ورزش را روشن کنند.داشتن یک تیم لیگ یکی در فوتسال کار سختی نیست و هزینه چندانی هم ندارد.اگر برای این قشر جوان ارزش قائل هستند باید به علاقه مردم احترام گذاشته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.