ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم،ابراهیم صالحی سومین تاثیر گذار لیگ برتر

شناسه خبر: 1726
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1396

شیمبا این روزها برای نفتی های آبادان همه کار می کند، گل می زند، پاس گل ارسال می کند و پنالتی می گیرد، او با عملکرد فوق العاده خود توانسته ارزشمندترین بازیکن لیگ پس از پنج بازی ابتدایی لیگ لقب بگیرد.

 

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم همراه “ورزش سه” باشید:

 

 

اول – لوسیانو پریرا؛ صنعت نفت آبادان ۵٫۵ امتیاز 

مهاجم برزیلی نفتی های جنوب که سال هاست در ایران مشغول بازی است از ابتدای لیگ هفدهم به نوعی می توان گفت احیا شده چرا که به مانند سال های اول حضورش در ایران بازی های بسیار خوبی به نمایش می گذارد، او تاکنون توانسته برای صنعت سه گل به ثمر برساند و یکی از آقای گل های فعلی لیگ شمرده شود، شیمبا یک پاس گل نیز به ثبت رسانده و دو پنالتی هم به دست آورده است، پنالتی هایی که تنها یکی از آنها گل شد.

 

 

دوم – محمد عباس زاده؛ سایپا ۵ امتیاز

مهاجم سابقا پرسپولیسی و مازندرانی فوتبال ایران پس از درخشش و آقای گلی در لیگ یک باز هم خود را به پایتخت رساند و این بار با پیراهن نارنجی در لیگ برتر حضور یافت، عباس زاده در پنج دیدار ابتدایی سایپا توانست یکی از بهترین های این تیم لقب بگیرد، او تاکنون دو بار برای این تیم گلزنی کرده، یک پاس گل مهیا کرده و دو پنالتی نیز به دست آورده است.

 

 

سوم – آگوستو سزار؛ صنعت نفت ۴ امتیاز 

هافبک برزیلی آبادانی ها در دوره دوم حضور خود در ایران موفق شده کیفیت بازی خود را در بالاترین حد نشان دهد، او که پیش از این نیز هافبک مقتدری در میانه میدان نشان داده بود تاکنون سه بار برای صنعت نفتی ها گلزنی کرده است که حداقل یکی از آنها می تواند لقب یکی از زیباترین گل های لیگ هفدهم را از آن خود کند، آگوستو یک پاس گل نیز پیش از این مهیا کرده بود.

 

 

سوم – عیسی آل کثیر؛ نفت تهران ۴ امتیاز 

مهاجم نفتی ها در دیدار اخیر این تیم موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند تا او نیز به عنوان یکی از سه گله های لیگ در صدر لیسیت گلزنان قرار بگیرد، آل کثر که یکی از بهترین بازیکنان نفت از ابتدای لیگ هفدهم محسوب می شود یک پنالتی منجر به گل نیز برای این تیم به دست آورده است و به مجموع امتیاز چهار رسیده است.

 

 

سوم – ابراهیم صالحی؛ پارس جنوبی جم ۴ امتیاز 

تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم موفق شده تاکنون بازی های خوبی به نمایش بگذارد و امتیازات مناسبی را جمع کند، ابراهیم صالحی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شود که در دیدارهای این تیم درخشان ظاهر شده است، او با سه پاس گل یکی از بهترین گلسازهای لیگ محسوب می شود و یک بار نیز توانسته برای جمی ها گلزنی کند.

 

 

سوم – ربیع عطایا؛ ذوب آهن ۴ امتیاز 

هافبک لبنانی ذوب آهنی ها پس از بازی های نصفه و نیمه ای که فصل گذشته برای این تیم به نمایش گذاشت از ابتدای لیگ هفدهم تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت و بهترین های سبزقباها شد و توانست با سه پاس گلی که در دیدارهای این تیم برای سایر بازیکنان این تیم فراهم ساخته است توانسته به طور مشترک عنوان بهترین گلساز لیگ دست پیدا کند ضمن اینکه عطایا تاکنون توانسته یک گل نیز برای اصفهانی ها به ثمر برساند.

 

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.