واکنش ویسی به تساوی مقابل آلومینیوم اراک:بازی زشتی را شاهد بودیم/ باید نقاط ضعف را برطرف کنیم/ تنها خوشحالی من توقف رقبا بود

شناسه خبر: 17430
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1397

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری پس از تساوی خانگی نیمش مقابل خبرنگاران گفت:متاسفانه بازی بسیار زشت و غیر تاکتیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم به دنبال اتفاقات بودند تا به گل برسند.تنها خوشحالی من این است که رقبا امتیاز از دست دادند و ما با همین یک امتیاز نیز به صدر جدول نزدیک شدیم

 

به گزارش فوتبال بوشهر ویسی با بیان این مطلب ادامه داد:شاید بچه های ما در زمین خودمان استرس دارند و مجبورند به بردن و این اتفاق رخ داد.باید مانند بازی گل ریحان این بازی بد را جبران کنیم.برنامه خاصی برای هر دو تیم نبود،یکی از دلایل بد بازی کردن ما شاید دانستن نتیجه بازی های دیگر بود.در رختکن بچه های شاهین از باخت گل گهر با خبر بودند و همین مسئله باعث شد تا استرس برزد به تیم وارد شود.باید روح روان بچه ها برای بردن اماده شود و حتی یک توپ به دروازه حریف هم نزدیم!

 

سرمربی شاهینش شاهین شهرداری تصریح کرد:باید نقاط ضعف تیم را در این چند روز برطرف کنیم،اگر استرس است باید رفع شود اگر تاکتیکی به من به من برمیگردد باید درست شود تا سه امتیاز بعدی را بگیریم.

 

ویسی در مورد اظهار نظر مربی حریف در مورد سفت بودن زمین بازی گفت:هیچی مناسب نبود! زمین مناسب نبود هوا مناسب نبود و باد شدیدی وزیدن گرفت.فقط ما یک امتیاز گرفتیم و همچنان  شانس صعود هستیم.بازی های خوبی در پیش داریم و با حمایت شما رسانه ها،مردم و مسئولان امیدوارم به لیگ برتر برسیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری پیرامون اینکه گفته می شود بازیکنان از دریافتی ها گله دارند اینگونه پاسخ داد:اصلا اینگونه نیست من دریافتی های بازیکنان را دارم.از ۵۵ درصد تا ۴۳ درصد پول گرفته اند و در این شرایط اقتصادی مملکت خیلی هم خوب است.نباید نگران این موضوع باشیم و نباید بد بودن تیم را به مسائل مالی نسبت داد.

 

وی در واکنش به صحبتهای یک خبرنگار که گفت برخی بازیکنان برای سرمربی قبلی بازی میکنند گفت:من این را قبول ندارم و به عنوان یک مربی این صحبتها را نمی پسندم .در لیگ یک ۱۳ تیم مربیان آنها عوض شده اند و اگر بازیکن بخواهد فقط برای مربی قبلی بازی کند که سنگ روی سنگ بند نمی شود .ما باید فقط به برد و صعود فکر کنیم تا دل این مردم شاد شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.