لیگ برتر فوتبال ساحلی/ پارس و ملوان از استان بوشهر در جمع هشت تیم
شناسه خبر: 27297
تاریخ انتشار: 26 آگوست 2020
دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار شد و تیمهای پارس جنوبی و ملوان گناوه راهی دور بعدی رقابته شدند.
به گزارش فوتبال بوشهر پارس جنوبی در بوشهر با نتیجه 5بر2 خزر رودسر را برد تا علاوه بر صعود به عنوان تیم اول ،میزبانی دور بعد را از آن خود کنند.محمد میهندوست و شاگردانش با شش برد پیاپی به جمع هشت تیم برتر راه یافتند.
دریانوردان در یزد بدون حضور سرمربی با نتیجه 9بر4 مقابل گلساپوش یزد شکست خورد تا شرایط سخت تیم قدیمی فوتبال ساحلی بوشهر سخت تر شود.
ملوان تیم نوپا و یکدست شهر گناوه با برد مقابل موج سواران وکسب 11 امتیاز راهی دئر بعدی رقابتها شد.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

