اگر گل می‌خواهید با ۰۷۷ تماس بگیرید:بچه‌های بوشهر تیم ملی را بدون گل نمی‌گذارند!

شناسه خبر: 40316
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1402

سه بازیکن بوشهری تیم ملی در تمام مسابقات ایران حداقل یک گل به ثمر رسانده‌اند.

ایران پنج مسابقه در جام ملت‌های آسیا برگزار کرده است و در تمامی مسابقات گلزنی کرده که نکته جالب آن این است که در تمام مسابقات حداقل یک بازیکن بوشهری گلزنی کرده است!

در بازی اول تیم ملی مهدی قایدی یکی از چهار گل ایران به فلسطین را به ثمر رساند تا اولین بوشهری از مثلث هجومی تیم ملی باشد که پایش به گلزنی باز شده و این یک شروع طوفانی برای او بود تا در بازی دوم هم مقابل هنگ‌کنگ هم گل سه امتیازی تیم ملی را به ثمر برساند!

در بازی سوم مقابل امارات نوبت به مطرح‌ترین بوشهری تاریخ فوتبال ایران بود که برای ایران گلزنی کند، مهدی طارمی در بازی امارات دو گل به ثمر رساند و گلزنی‌هایش را با دبل آغاز کند، در این مسابقه محمد محبی هم گلزنی کرد اما با بررسی صحنه توسط VAR این گل مردود شد.

ایران در چهارمین مسابقه به مصاف سوریه رفت که در این بازی بازهم مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا این روند ادامه داشته باشد، این چهارمین گل از بازیکنان بوشهری برای تیم ملی بود.

در بازی با ژاپن با غیبت مهدی طارمی و نیمکت‌نشینی مهدی قایدی این‌بار نوبت به محمد محبی بود تا جور رفقایش را بکشد و نگذارد این روند قطع شود، او گل تساوی ایران را مقابل ژاپن را به ثمر رساند.

جنوبی‌های فوق‌العاده ایران به خوبی در گلزنی موفق بودند و در تمامی مسابقات ایران گلزنی کردند و مجموعا ۵ گل به ثمر رساندند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.