دورهمی شاهینی ،این بار در خانه حاج خدارحم احمدی/ عکس و گزارش رضا سیاهوشی

شناسه خبر: 17758
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397

دیدار با یک هوادار باوفا و پیشکسوت

و این بار نیز به سراغ یک یار وفادر و دوازدهم دیگری رفتیم که هروقت در استادیوم شاهین بازی داشت در کنار رفیق شفیق و قدیمی اش روی سکوها نشسته بود و حرص و جوش بازی میخوردند!

چه زیبا بود دیدن اشخاصی که با عشق پا به ورزشگاه می گذاشتند و علیرغم تعصب زیادشان هیچوقت حرمت ها نمی شکست و رقابت ها باعث نمیشد که خدشه ای به رفافت ها وارد گردد و جالب بود که هیچوقت بسان الان ناسزا و توهینی به هیچکس هم نمی شد.

داغی کُری خوانی در بازار ماهی فروشان گرم تو و حساس تر از پرداختن و جار زدن برای فروختن ماهی بود و روزهای بازی هم شرایط و حال و هوای خاص خودش را داشت .

حاج خدارحم احمدی از هواداران فهیم و پیشکسوت شاهین و دوست صمیمی و قدیمی حاج غلامحسین ابراهیمی میزبان شایسته اعضای کانون پیشکسوتان شاهین بود که جادارد از ایشان و آقازاده اش ( مسعود ) که یکی از مربیان زحمتکش و بادانش استان بخصوص در تیم های پایه ایی می باشد و آقای عادل زنده بودی (داماد گرامی ایشان ) نهایت تقدیر و سپاس داشته باشیم.

حاج خدارحم با خوش آمدگویی و تشکر از حضور پیشکسوتان در منزلش گفت : امشب بسیار خوشحالم که تشریف آوردید و چه تمام دورانی که هوادار شاهین بودم و چه امشب که شما منت بر سرم گذاشتید و بعد از آن هم خاطرات فوتبالی برایمان تعریف کرد و میگفت هیچ وقت نشد که ما به بازیکن و تیم حریف ناسزایی بگوییم و امیدوارم همه هواداران فقط و فقط مشوق تیم محبوب خود باشند و به هوادار و تیم حریف احترام بگذارند.

در پایان مراسم و به پاس قدردانی از زحمات و حمایت های این هوادار پیشکسوت لوح تقدیری توسط محسن خواجه ئیان از طرف کانون پیشکسوتان شاهین به حاج خدارحم احمدی تقدیم گردید.
✍: رضا سیاهوشی

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.