حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان:مانند همیشه انتظار داریم آقای نجفی بدنبال حق فوتبال استان باشد،در این سه هفته حساس باید حمایت شویم

شناسه خبر: 17971
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1397

حمید کللی فرد سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت:انتظار داریم محمد نجفی به عنوان متولی فوتبال استان ،پیگیر ماجراهای عجیب لیگ دو باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش با بیان این مطلب ادامه داد:هنوز برای بقا امیدوار هستم و تلاش میکنم به اتفاق بازیکنان ایرانجوان را در لیگ دو نگه داریم.یکسری اتفاقات عجیب در برخی بازی های هفته گذشته رخ داده که امیدوارم حرف و حدیثی بدنبال نداشته باشد!

 

کللی فرد تصریح کرد:ماجرای عدم حضور هر تیمی در لیگهای مختلف طبق قانون سقوط به دو لیگ پایین تر است.تیمهایی مانند سیاه جامگان و نفت تهران با عدم حضور در لیگ دسته اول طبق قانون باید در لیگ سه فصل بعد حضور پیدا کنند و با این شرایط تعداد تیمهای سقوط کننده در این فصل لیگ دو تغییر خواهد کرد و شاید استرس از بازیکنانم کم شود،هر چند تا روز آخر من برای ماندن ایرانجوان تلاش خواهم کرد.

 

وی افزود:در این شرایط که ماجرای سهمیه استان در میان است،انتظار دارم مانند همیشه محمد نجفی به عنوان متولی و و پدر فوتبال استان این مسئله مهم را پیگیر کند تا حقی از این تیم ضایع نشود.از روی که بعد سالها به ایرانجوان آمدم و در آن شرایط سخت تیم را تحویل گرفتم یک هدف داشتم که انهم کمک به سهمیه استان بود.

 

سرمربی ایرانجوان در خاتمه گفت:بازیکنانم در این شرایط حساس تنها  نیاز به آرامش و تقویت روحیه دارند تا بتوانیم در این سه هفته آخر امتیازات حساسی را کسب کنیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.