روابط عمومی هیئت فوتبال بوشهر: شرمنده سرمربی تیم سایپا شدیم

شناسه خبر: 22633
تاریخ انتشار: 23 مهر 1398

 

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: سرمربی تیم سایپا تهران به کنفرانس خبری آمد و شرمنده وی شدیم.

به گزارش «پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر؛ در پی لغو کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا تهران در آستانه برگزاری مرحله یک هشتم مسابقات جام حذفی فوتبال مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر  اظهار داشت: امروز جلسه کنفرانس قبل از بازی را برای سرمربی سایپا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در سالن کنفرانس مجموعه  ورزشی شهید بهشتی بوشهر تنظیم کردیم، ولی  سرمربی تیم سایپا باوجود تداخل با ساعت تمرین به احترام خبرنگاران در محل کنفرانس خبری حضور یافت و فقط سه خبرنگار شرکت کرد.

وی عنوان کرد: صادقی به خبرنگاران گفت برای مصاحبه به سالن برویم که هر سه خبرنگار که برای مصاحبه خبری حضور داشتند متفق القول گفتند سوال خاصی ندارند و با توجه به تمرین تیم سایپا ترجیح می‌دهند کنفرانس برگزار نشود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: متاسفانه هر ساله شاهد درخواست حدود ۳۵۰ کارت خبرنگاری و عکاسی از سراسر استان بوشهر هستیم ولی فقط ۳ نفر در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر بودند که این از عرف خبری و آداب مهمان نوازی به دور است.

وی در مورد کارت‌های خبرنگاری افزود: امسال با تاکید سازمان لیگ و اتفاق امروز، در زمینه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهیم و تلاش می‌شود به خبرنگارانی که در کنفرانس‌ها و بازی ها حضور ندارند کارتی تعلق نگیرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.