هفته ۲۸ لیگ یک/ شاهین شهرداری ۱ کاروند اروند خرمشهر ۱/ صدرنشینی را دوست نداشتند! حفظ بازی برده ،هنری که شاهینی ها نداشتند

شناسه خبر: 17986
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1397

هفته بیست و هشتم لیگ یک

 

شاهین شهرداری ۱  کارون اروند خرمشهر ۱

 

داور:میثم حیدری

 

کمکها:سعید زیبا   و  رحیم حاجیلو

 

ورزشگاه شهید بهشتی

تماشاگر:بیش از سه هزار نفر

 

اخطار:امیر حسین موسی زاده،مجید ایوبی{شاهین شهرداری} یاسر وکیلی،کریم احمدی،رحیم آلبوغبیش{کارون}

 

اخراج:کریم احمدی دقیقه ۴۹ از اروند

 

گلها:جهانبخش ذبیحی۸۰ {مدافع اروند}   احسان پیرهادی۹۰{اروند خرمشهر}

 

شرح بازی:شاهین شهرداری در هفته توقف متوالی رقبای صدر جدول سه امتیاز حساس بازی مقابل اروند خرمشهر را از دست داد و با یک تساوی خانگی بازی را به پایان برد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی که همه چیز برای پیروزی تیم بوشهری آماده شده بود اما شاگردان ویسی در ایجاد موقعیت گل و زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند .توپ و میدان از همان ابتدای کار به سود بوشهری ها در جریان بود اما نبود یک مهاجم گلزن و فقر حرکتی در کناره های زمین باعث شد تا خط دفاعی اروند به رهبری محسن بنگر ۳۸ ساله تا دقیقه ۸۰ بازی مقابل حملات پراکنده شاهین شهرداری مقاومت کند.

 

درست در آغاز نیمه دوم هافبک اروند اخراج شد تا امید هواداران مشتاق حاضر در ورزشگاه برای رسیدن به گل بیشتر شود.علی رئیسی مدافع راست این روز شاهین روی یک ارسال خطرناکترین موقعیت را ایجاد کرد تا مدافع اروند به اشتباه ان را وارد دروازه خودشان کند.

بعد از این گل حریف خوزستانی رو به ارسال های هوایی اورد و شاهینی ها محبی بلند بالا را از زمین خارج کردند و درست در دقیقه ۹۰ بازی روی یک ارسال ساده بازیکن تعویضی تیم هومن افاضلی دروازه نعمتی را باز کرد تا ورزشگاه شهید بهشتی در شوک گل تیم ۱۰ نفره و قعرنشین کارون باشند.

 

این تساوی ترمز شاهین شهرداری را برای رسیدن به صدر جدول کشید و دقیقا در هفته های که گل گهر امتیاز از دست می دهد ،شاگردان ویسی صدر جدول را دوست ندارند و با برد تیمهای اراک و البرز حالا صدر جدول بیش از گذشته استرس را تجربه میکند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.