مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم:یک صحنه مشکوک پنالتی روی صالحی اتفاق افتاد،مثل گذشته این شکست را به گردن میگیرم

شناسه خبر: 18111
تاریخ انتشار: 10 فروردین 1398

دیداردو تیم پدیده مشهد و پارس جنوبی جم در حالی که می رفت با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد دراخرین دقیقه بازی مشهدی ها بودند که از غفلت دروازه بان جوان پارس، توانستند نهایت بهره را ببرند و  این دیدار را با یک برد شیرین به پایان برسانند .

پس ازاتمام این بازی مهدی تارتار سرمربی پارس با حضوردرنشست درابتدا ضمن تبریک سال نو درخصوص غیبت روزگذشته درنشست خبری پیش از بازی اظهار داشت:« من باید ابتدا بابت غیبتم عذرخواهی داشته باشم و این عدم حضورمن به دلیل تاخیر ۴ ، ۵  ساعته در پروازی بود که به سمت مشهد داشتیم و به همین علت نتوانستم به کنفرانس خبری برسیم. یک تسلیت هم باید بگویم به همه هموطنانمان، به خاطر حادثه سیلی که درچند روز گذشته اتفاق افتاد.»
وی پس ازصحبت های اولیه در خصوص شرایط بازی گفت:«  واقعا پس از پایان این بازی بسیارسخت بود که بتوانم در محضر شما عزیزان حاضر شوم اما صرفا به دلیل غیبتم در روز گذشته  به احترام شما آمدم و از همین جا به تیم پدیده تبریک می گویم . آنها در زمانی به گل دست یافتند که بسیار برایشان شیرین بود همانطور که برای ما  این شکست تلخ بود.

تارتاردرادامه افزود:« در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ودرعین حال موقعیت های خوبی هم داشتیم . حتی یکی صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه ۱۹ بازی روی ابراهیم صالحی هم وجود داشت که امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و همچنین صحنه ای که منجر به اخراج دروازه بان ما هم شد چون که ما روی خط ایستاده بودیم و دیدیم که امین قاسی نژاد در یک شرایط آفساید  به توپ رسید و در ادامه هم گلر جوان ما هم اخراج شد .»

وی در ادامه با قبول شکست اضافه کرد:« به هر حال باز م مثل بازی های گذشته  تقصیر این شکست را شخصا به عهده می گیرم . بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند اما حتما کافی نبود و اشتباهات موجب شکست ما در این دیدار شد. خیلی زود باید این باخت ها را  فراموش کنیم و به کمک پیروزی درهفته دیگر که در خانه خودمان میزبان هستیم  باید بتوانیم به جدول برگردیم و این توانایی را داشته باشیم که جایگاه خوبی را در جدول برای خودمان تثبیت کنیم .»

وی در ارتباط با مشکلات مالی باشگاه که منجر به تعطیلی تمرینات این تیم هم شده بود گفت:«  ببینید مشکلات ما هم چنان پا بر جاست و من دوست ندارم  مثل خیلی از همکارانم باخت ها را به گردن باشگاه  بندازم و اما نمی  توان کتمان کرد  که مشکلات زیادی داریم و بچه ها از لحاظ روحی روانی  شرایط خوبی ندارند ولی بعد از باخت صحبت کردن فکر می کنم توجیهی بیش نیست و دلم نمی خواهد شکست را برگردن شخص دیگری بندازم.»

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از اخراج احمد گوهری، یک مدافع را به دروازه تیمش فرستاد، اظهار داشت: « دروازه‌بانی در تیم ما نبود. زمانی که احساس کردم لطفی برای دروازه‌بانی مردد است، دیدم که فریبرز (گرامی) شرایط فیزیکی بهتری دارد و تازه‌نفس بود. اشتباه هم وجود دارد و ما هم مرتکب اشتباه می‌شویم آن هم برای بازیکنی کم‌تجربه مانند گرامی. من این باخت را به گردن می‌گیرم و مقصر اصلی باخت هستم.»

 

سرمربی پارس جنوبی درخصوص اینکه آیا کادر فنی پارس، توصیه‌ای به دروازه‌بان تیمش داشته یا خیر، گفت: «مربی دروازه‌بانان باید توصیه‌های لازم را به دروازه‌بان داشته باشد که این کار را هم انجام داد. کار دروازه‌بانی یک کار اختصاصی است و من نمی‌توانم خیلی به آن ورود کنم.»

وی در باره  تیم پدیده  و این که آیا برای این تیم شانسی برای کسب سهمیه آسایی قائل هستند بیان کرد: « پدیده یکی از  تیم های خوب امسال است و در حال حاضر هم خوب بازی می کند امروز ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و فرصت چندانی به پدیده ندادیم و بازی می‌توانست مساوی شود. پدیده با یحیی گل‌محمدی، سال خوبی را پشت سر می‌گذارد و یکی از تیم‌هایی است که فوتبال بابرنامه ارائه می‌کند.

وی درخصوص ورزشگاه امام رضا (ع) که بازی در آن برگزار شد، خاطرنشان کرد:« از حضور در این ورزشگاه و امکاناتی که دارد،‌ لذت بردیم. از مسئولان آستان قدس که ورزشگاه امام رضا (ع) را تأسیس کردند، تشکر می‌کنم و حیف بود که از این ورزشگاه استفاده نشود. این ورزشگاه دیر مورد استفاده قرار گرفت و هیچ چیز کم ندارد. تیم این شهرستان یعنی پدیده با امکاناتی که در اینجا وجود دارد، باید برای قهرمانی بجنگد و نباید  اتفاقی در کورس قرار بگیرد. »


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.