گزارش روز:همه اتفاقات خوبی که می تواند شاهین شهرداری به لیگ برتر نزدیک کند،لطفا در رفسنجان امتیاز بگیرید!

شناسه خبر: 18349
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398

شاهین شهرداری بوشهر تنها نماینده استان بوشهر در لیگ آزادگان چهارشنبه در رفسنجان به مصاف مس رفسنجان می رود.

به گزارش فوتبال بوشهر شاهینی ها اگر در این بازی با کسب سه امتیاز به بوشهر بازگردند که یک جهش بزرگ به سمت لیگ برتر خواهند داشت و حتی در صورت تساوی باز هم امیدوارانه لیگ یک را پیگیری خواهند کرد.

در این هفته کلی بازی حساس در لیگ یک خواهیم داشت که هر کدام می تواند سرنوشت صعود تیمها را جابجا کند.آلومینیوم اراک یکی از مدعیان صعود در انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.توقف یا شکست اراکی ها می تواند مدعیان از جمله شاهین شهرداری را خوشحال کند.

گل گهر سیرجان در بازی بیرون از خانه باید به تهران امده و مقابل بادران و فرهاد کاظمی برود.بادران شاید دیگر شانس چندانی برای صعود نداشته باشد اما فرهاد کاظمی می خواهد نشان دهد برای فصل آتی لیگ یک از همین حالا فقط برد می خواهد.

فجر شهید سپاسی شیراز در تهران باید مقابل سرخپوشان پاکدشت و مهدی پاشازاده برود.فجری ها که هفته هاست باختی را تجربه نکرده اند در این بازی امتیاز بگیرند ،برای شاهین شهرداری خبر خوبی است.در همین هفته کارون خرمشهر یکی از تیمهایی که از سقوط فرار میکند به مصاف گل ریحان مدعی صعود خواهد رفت.

یک هفته سنگین و حساس در لیگ یک را شاهد خواهیم بود.شاهین شهرداری اگر در رفسنجان پیروز شود بلندترین پرش فصل را برای صعود به لیگ برتر انجام داده است،مساوی بگیرد هم بد نیست اما باختن اینجای فصل اصلا خوب نیست.با این حال وحید واعظی و گروه مدیریتی او در کنار ویسی سعی میکنند بازیکنان را به بهترین شکل ممکن آماده کنند و از دل کویر به جای مس ،طلا و امتیاز شیرینی صید کنند.

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.