نیم ساعت کنفرانس خبری امید روانخواه در جم:یک نفر به من بگوید مدیر رسانه ای ما کجاست / به مدیر عامل باشگاه گفته ام هر وقت من را نخواستید با یک پیامک اعلام کنید/ کی در جم اتفاق افتاده با گلزنی دو بازیکن بومی پیروز شوید!

شناسه خبر: 40081
تاریخ انتشار: 24 آذر 1402

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی تیمش مقابل دریا بابل در کنفرانس خبری واکنش متفاوتی داشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سرمربی پارس جنوبی جم ابتدا در مورد عدم حضورش در کنفرانش سه هفته اخیر اینگونه توضیح داد: من شفاف حرف می زنم.من را سالهاست میشناسید و پاسخ گویی به خبرنگاران وظیفه من است اما وفتی در کنفرانس قرار است شرکت کنم چه کسی باید کنار من اینجا بنشیند! مدیر رسانه ای باشگاه درسته! مدیر رسانه ای باشگاه ما کیست؟ کجاست؟ مسئولیت ایشان چیست!

یادتان هست وقتی لیگ را با سه برد شروع کردیم چند نفر در کنفرانس تیم حاضر بودند؟ من از شما سوال دارم اینهایی که در کنفرانس های قبلی سوال می پرسیدند خبرنگار بودند؟ شما هم می دانید که نبودند!من فضای رسانه را میشناسم .وظیفه باشگاست که مدیریت کند. مدیر رسانه پول می گیرد برای چی؟چرا نباید مدیریت شود!

روانخواه ادامه داد:یعنی این باشگاه در سالهای اخیر فقط مشکل فنی داشته! من یک صحبت دارم اگر مسئولین دیدگاه مثبت از این باشگاه بردارند این باشگاه چی دارد! فکرش را کنید آقایان سخاوت اسدی یا موسوی دیگر فکر تیمداری نباشند چه اتفاقی خواهد افتاد! این باشگاه جز یک زمین چمن چیزی ندارد!

 

سرمربی پارس جنوبی جم افزود:می دانید امروز چه اتفاقی رخ داده …دو بازیکن بچه جم گل زدند.کی تا حالا این اتفاق افتاده است! کدام شهر در ایران اینگونه است با این جمعیت…مسعود محبی جوانان است یعنی باید در تیم جوانان باشگاه بازی کند اما فیکس تیم شده.چقدر در حق تیمم ناداوری شده اما تا حالا یک بار دیده اید رسانه باشگاه ما مطلبی بنویسد! اگر باشگاه خیبر هم بود اینگونه بود! من رابطه ام با مدیر عامل تیم خوب است . پیج باشگاه دست هر کسی است باید حمایت کند.چرا به مشکلات اشاره نشده تا کنون..بازیکن بومی قراردادش ۵۰۰ میلیون بوده اما قرارداد او به ۱۵۰ میلیون تبدیل شده! پدر ما در آمده که این همه در مسیریم..

 

وی با انتقاد از رفت و آمد های زیاد تیمش افزود:خوشحالم تاثیر بچه های بومی بیشتر شده و تیم باز هم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.از داوری ها ضرر کردیم چقدر صبوری کنم.باید تکلیف مدیر رسانه ای تیم مشخص شود.چرا باید مدیر رسانه باشگاه ۴۰ درصد پولش را گرفته باشد اما بازیکن من هنوز نگرفته است.من هنوز مدیر رسانه تیم را ندیده ام.من هم بروم بزرگترین مربیان ایران هم بیایند فقط یک چرخه باطل است.من دارم به شماها کد میدهم تا متوجه شوید.برد امروز به تیم کمک کرد اما صادقانه بگوییم صعود فقط برای مربی نیست و این یک پروژه است.رسانه ملوان انزلی را ببینید که در صعود آنها چقدر نقش داشت.

 

روانخواه تصریج کرد:باشگاه با تولید محتوا شخصیت میگیرد.دوست دارم اینجا یک میراث از ما ماندگار شود.چرا تا باخت می آورید روی بازیکن و مربی پا می گذارید.من به باشگاه و شخص رضاییان گفتم هر وقت من را نخواستید یک پیامک بدهید و تمام..ولی آمدیم تلاش کنیم تا وضعیت بهتر شود اگر این هفته ها نیامدم دلیلش عدم حضور مدیر رسانه ای باشگاه در کنفرانس خبری بود!بازیکن آمده سر تمرین من نخواستم بعد در کنفرانس آمده اند به من نقد کرده ام.من شرمنده شدم این هفته ها در کنفرانس نیامدم.مدیریت یعنی پیگیری و من نمی دانم فردا کجا تمرین داریم!

 

سرمربی پارس جنوبی جم تاکید کرد:اینجا اینقدر بستر آماده است که من دلم می سوزد.اینجا یک زمین برای تمرین باشد خیلی از مشکلات حل است وگرنه آنقدر پول است که جای نگرانی نیست!

اینجا کار فرسایشی است و شماها بیایید جای من باشید تا متوجه شوید چه خبر است!وقتی تیم اینجا تمرین کند عرق بازیکن بیشتر می شود و لباس تیم را می بوسد .بازیکن اینجا بوده که من او را نخواستم و هر روز و هر هفته علیه من پست می گذارد.یک بازیکن در تیم من پیدا کنید که لب به قلیان زده باشد اما یک بار رسانه ما از ما دفاع نکرد!هر جای ایران بروید مدیر رسانه را سرمربی انتخاب می کند من اصلا مدیر رسانه ندارم. همه تیم های لیگ دسته اولی مدیر رسانه مشخص دارند.

امروز هم اگر آمدم دلیل داشت که توضیح بدهم.اسم نمی آورم اما همان مدیر رسانه ای از هفته پنجم دنبال مربی برای تیم هست! من در این فوتبال زندگی میکنم مگر می شود خبردار نشده باشم.

 

روانخواه باز هم تاکید کرد اینجا اینقدر پول زیاد است که هیچ مشکلی برای تیمداری نیست اما اگر دکتر سخاوت اسدی نباشد این باشگاه هیچ پشتوانه ای نخواهد داشت.

 

سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به سوال خبرنگاری که آیا تیم مشکل فنی ندارد اینگونه پاسخ داد:شما حق دارید هر سوالی دارید بپرسید اما من می گویم سوالتان اشتباه است.مس کرمان نود دقیقه در خانه اش فقط یک شوت به سمت دروازه ما زد. در بازی نفت مسجد سلیمان فقط دو توپ به هجده ما آمده که وارد دروازه شد.ایمان دارم در نیم فصل دوم امتیاز گیری تیمها مثل ما خواهد شد.بدنساز ما بومی است.من با بازیکنان بومی سوار بر بازی ها شده ام اما فشار روی من و بازیکنان نیندازید .کافیست یک بازی خارج از خانه با ببریم تا این فاصله جبران شود.من مشکلی با نقد فنی ندارم اما ده بار من را نقد کنید یک بار هم باشگاه ،یک بار هم سفرهای تیم یک بار هم مدیر رسانه را نقد کنید !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.