سوژه روز:متین کجا بود؟جوانی که معادلات تیم تارتار را بهم ریخت،حالا همه از کریم زاده حرف میزنند!

شناسه خبر: 18351
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398

پارس جنوبی جم مقابل استقلال خوزستان غافلگیر شد و یک گل اهوازیا، شرایط تیم تارتار را به شکلی پیش برد که بازیکنان این تیم سراسیمه رو به ارسالهای هوایی آورده بودند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که مهدی تارتار از مصدومیت بد موقع یکی از بازیکنان تیمش کلافه بود با یک ریسک جوانی را به میدان آورد که حالا همه از او حرف می زنند.سعید آهنی در دقیقه ۶۲ خارج شد و یک بازیکن ۱۹ ساله بوشهری بنام متین کریم زاده به میدان امد.جوان با انگیزه بوشهری از همان لحظه ای که به میدان آمد جسورانه ارسال کرد و با جراتی مثال زدنی شوتی را روانه دروازه استقلال خوزستان کرد که با واکنش عالی گروسیان گلر اهوازی ها توپ از زیر طاق به بیرون رفت.

کریم زاده دست بردار نبود تا اینکه شوت او به گل تبدیل شد و امیدها برای کسب سه امتیاز در روزی که تارتار از روی سکوها صدای برخی هواداران معترض را هم شنید اما گرامی هم تعویض طلایی لقب گرفت.

متین کریم زاده کیست ،این چپ پا در زمان حضور حمید کللی فرد روی نیمکت شاهین شهرداری در لیگ دسته دو ،مقابل اروند خرمشهر به عنوان دفاع چپ به میدان رفت و از همان موقع به عنوان بازیکن سهمیه امیدها مورد توجه قرار گرفت.کریم زاده حتی با آمدن مهدی پاشازاده هم بازی کرد اما در زمان فکری و رقابتهای لیگ دسته اول برای رسیدن به لیست ۱۸ نفره هم چندان مورد اقبال قرار نمی گرفت.این بازیکن که در تیم امید شاهین شهرداری یکی از بازیکنان خوب ابراهیم شریفی هم بود در نیم فصل خیلی بدون سر و صدا راهی تمرین پارس جنوبی شد که همان ابتدای تمرین سرمربی پارس جنوبی جم به عوامل باشگاهش می گوید این بچه خوب است و برود رضایت نامه اش را بگیرد من به او بازی می دهم.

 

کریم زاده به هر قیمتی که بود رضایت نامه را با شرایط خاصی گرفت و از تیمی که همه دوران فوتبال پایه اش را در آن سپری کرده یعنی شاهین ،به پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر پیوست.این بازیکن مستعد بوشهری که حتی در مقطعی به اردوی تیم ملی امید هم دعوت شد،شاید اگر در بازی های بعدی بتواند باز هم در تیم تارتار بازی کند ،نظر مثبت کرانچار را جلب کند!

 

هوادار با معرفت جمی در پایان بازی به شدت بازیکن بومی استان را تشویق کرد تا او روحیه بگیرد،نسلی که مربیانی مانند مسعود احمدی و محسن بازدار در تیم جوانان شاهین زحمات زیادی برای انها کشیده و اکنون آرام آرام قد کشیده و برای درخشش در لیگ برتر رونمایی می شوند.

البته متینن کریم زاده و بازیکنانی نظیر او باید بدانند که با یک گل بهار نمی شود و استراحت ،تمرین و دوری از برخی حواشی می تواند آنها را در مسیر موفقیت قرار دهد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.