شاهین شهرداری 2 بازیکن جدید گرفت ،احمدی تمدید کرد
شناسه خبر: 28447
تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2020
حمیدرضا دیوسالار مدافع فصل گذشته گل ریحان البرز که سابقه بازی در تیمهای پيكان، ملوان بندرانزلی، صبای قم، نساجی را در کارنامه دارد با امضای قراردادی رسمی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست.
مصطفی احمدی بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
امید سام کن بازیکن فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران با امضای قراردادی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست.
سام کن سابقه بازی در تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
خبرهای مرتبط
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

