ویسی سرمربی شاهین شهرداری:صد در صد لیگ برتری خواهیم شد،این یک امتیاز را مدیون بیرانوند هستیم/ لیگ یک شده فقط سر وصدا !

شناسه خبر: 18406
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1398

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی این تیم در خانه مس رفسنجان گفت:بازی حساسی را پشت سر گذاشتیم و علاوه بر حساسیت برای ما ،دیگر تیمهای لیگ یکی هم منتظر نتیجه این بازی بودند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ویسی با بیان این مطلب ادامه داد:در نیمه اول خوب نبودیم،نیمه دوم بهتر شدیم و حتی گل هم زدیم هرچند متاسفانه نتوانستیم از گلمان به خوبی دفاع کنیم.یک پنالتی بازی را مساوی کرد و نمی دانم واقعا پنالتی بود یا خیر ،با این حال راضی هستم از این نتیجه و برای دو بازی آتی امیدوارانه لیگ را دنبال خواهیم کرد.

 

سرمربی شاهین شهرداری ضمن تمجید از عملکرد دروازبان تیمش سجاد بیرانوند تصریح کرد:او گلر تیم است . از وی راضی هستیم.روی چند موقعیت خوب کار کرد به او تبریک می گویم.این یک امتیاز را مدیون بیرانوند هستیم هرچند اعتقاد دارم می توانستیم برنده بازی هم باشیم.

 

وی افزود:تمرکز ما روی بازی آینده مقابل ملوان خواهد بود تا بتوانیم جشن لیگ برتری خودمان را در بوشهر بگیریم.با وجودی که اعتقاد دارم پنالتی نبود اما این داوران شهامت دارند در لیگ یک داوری می کنند ،من یازده هفته در لیگ یک مربی گری کردم اما این همه سر و صدای تیمهای واقعا عجیب است.لیگ یک شده جنگ و دعوا و باید به این داوران با این فشارهای سنگین حق داد.

 

ویسی در خاتمه اظهار داشت:صد در صد لیگ برتری خواهیم شد و هفته آینده با یک برد خانگی این مهم اتفاق خواهد افتاد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.