هفته ۳۲ لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۲ ملوان انزلی۰ / لیگ برتر به شاهین چشمک زد

شناسه خبر: 18542
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398

هفته سی و دوم لیگ دسته اول

 

شاهین شهرداری بوشهر ۲   ملوان انزلی ۰

 

گلها:میلاد صارمی {۱۸} بهمن سالاری{۵۷} برای شاهین شهرداری

 

داور:رضا کرمانشاهی

 

کمکها:رحیم حاجیلو   امین غدیری

 

اخطار:مرتضی غلامعلی تبار،علی رئیسی  {شاهین شهرداری}

وحید حیدریه {ملوان}

 

ترکیب شاهین شهرداری :سجاد بیرانوند،مرتضی غلامعلی تبار،علی رئیسی{۴۵حسن نجفی}بهروز نوروزی فرد،کمال الدین نیکخو،امیر حسین موسی زاده،محمد محبی،میلاد  شعبانلو{۷۵مهدی چاهکوتاه زاده}میباد صارمی،حسین مالکی{۶۷علی نظری}بهم سالاری

 

سرمربی :عبدالله ویسی

 

 

ملوان بندر انزلی:مبین عشایر،مهیار زحمتکش،امیر مهدی جانملکی،حافظ یعقوبی{۶۵مهدی مرادی}وحید حیدریه،محمد رضا محرمی،میلاد کمندانی،میلاد احمدی{۶۸علی دغاغله}پوریا غلامی،محمد رضا نقدی پور{۸۰فربد بلوک باشی}شهریار مغانلو

 

شرح بازی:ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر رکورد حضور تماشاگر در لیگ آزادگان را شکست و بیش از ۱۲ هزار بوشهری مشتاق برای رسیدن شاهین شهرداری به لیگ برتر فوتبال ایران راهی استادیوم قدیمی شهر شدند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ویسی و شاگردانش در هفته سی و دوم لیگ یک با نتیجه ۲بر۰ ملوان انزلی را شکست دادند تا همچنان یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.بازی تهاجمی شاهین شهرداری از همان ابتدا شروع شد و تیم بوشهری می توانست توسط مالکی و سالاری دروازه ملوان را باز کند اما عشایر گلر جوان انزلی چی ها یکی از بهترینهای بازی مانع از باز شدن دروازه شمالی ها شد.

در دقیقه ۱۷ فرار تماشایی نیکخو و ارسال او به صارمی رسید تا کاپیتان شاهین هشتمین گل فصلش را به گوشه دروازه ملوان بفرستد.این گل شاهین و ویسی را از زیر فشار سنگین بازی بیرون آورد تا در ادامه ملوان ها حرف چندانی برای گفتن نداشته باشند.

 

در نیمه دوم بازی پاسهای تکضرب بازیکنان شاهین بخصوص صارمی ،محبی و شعبانلو در میانه میدان بازیکنان جوان ملوان را اسیر شاهین کرد و استارت های انفجاری محبی عرصه را بر آنها تنگ تر کرد.سالاری مهاجم شاهینی ها که در طول ۹۰ نود دقیقه آرام و قرار نداشت تا اینکه روی یک ریباند گل دوم شاهین و تمام کننده را به ثمر رساند.بعد از این گل بوشهری ها بازی را اداره کردند هر چند توسط محبی می توانستند گل سوم را هم به ثمر برسانند اما نوک پای بال راست سرعتی بوشهری ها که نود دقیقه در دفاع و حمله یکی از خوبهای زمین بود به بیرون برود.

 

عملکرد خط دفاعی شاهین در این بازی قابل ستایش بود جاییکه بهروز نوروزی در تقابل با بهترین گلزن لیگ دسته اول شهریار مغانلو اجازه حرکت به وی نداد و روز خوب او غلامعلی تبار از نکات مثبت بازی بود.

 

این پیروزی شاهین شهرداری ۵۱ امتیاز کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به گل ریحان در مکان دوم جدول قرار داد.

 

ستاره بازی:بهمن سالاری با تقدیر از بهروز نوروزی / سالاری در طول نود خوب دوید و مزد این دوندگی یک گل مهم بود.نوروزی در قلب دفاعی شاهین شهرداری جدال سنگینی با مغانلو داشت و در ناکام گذاشتن بهترین گلزن لیگ دسته اول نقش موثری ایفا کرد.شاهین در این بازی کم اشتباه ظاهر شد و بازیکنانی مانند محبی،نیکخو،غلامعلی تبار،صارمی و.. می توانستند در میان بهترینها قرار بگیرند.

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.