رزاق پور مدافع شاهین شهرداری:اگر قرار به افتادن شاهین باشد، حتما باید بازی کنیم

شناسه خبر: 25964
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1399

مدافع تیم شاهین، ملاک قرار دادن جدول فعلی برای سقوط دو تیم به دسته یک را انصاف نمی داند؛ چرا که آنها از ۱۶ امتیازی که دارند، ۱۰ امتیاز را در ۵ بازی اخیر گرفته اند.

طی روزها و هفته های پرحاشیه ماه ها و هفته های اخیر، یکی از راه حل های اتمام لیگ این بود که جدول فعلی مدنظر قرار بگیرد و بر همین اساس قهرمان، سهمیه های آسیایی و در نهایت سقوط کننده ها به لیگ یک مشخص شوند.

با این شرایط تیم های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به خودشان اختصاص می دادند و تیم های شاهین بوشهر و پیکان علیرغم اینکه فاصله ای با تیم های بالایی خودشان ندارند، باید به اجبار یک دسته پایین تر می رفتند. این موضوع برای چند تیمی که نزدیک به کسب سهمیه آسیایی قرار دارند، نظیر فولاد و شهر خودرو نیز مصداق دارد.

ابوالفضل رزاق پور مدافع شاهین در این خصوص و مشخص شدن تکلیف لیگ برتر به ما اینطور می گوید:« واقعیت برای ما فرقی نمی کرد که لیگ برگزار شود یا نشود. اول سلامتی بازیکنان و خانواده هایشان و اهالی فوتبال مهم بود و هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد، تابعیم. با این حال چون نتایچ خوبی گرفتیم و الان هم انگیزه خوبی داریم، اگر قرار بر تعطیلی لیگ با ملاک قرار دادن جدول فعلی بود، صد در صد مخالفت می کردیم.»

او ادامه داد:« اگر قرار بر انداختن ما بود،  ظلم می شد. این جدول به هیچ وجه نمی تواند ملاک جدول پایانی مسابقات باشد؛ ما در ۵ بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم ولی در نیم فصل و شروع نیم فصل دوم در ۱۷ بازی ۶ امتیاز گرفتیم. تازه تیم هماهنگ شده بود.»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.