حاشیه نگاری برد شاهین مقابل قوی سپید انزلی:از فریاد الله واکبر تا ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه/ فردوسی پور تشویق شد

شناسه خبر: 18628
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1398

شاهین شهرداری بوشهر در یک بازی تماشایی موفق شد ملوان بندر انزلی را با دو گل شکست دهد.

به گزارش فوتبال بوشهر این دیدار حاشیه های جذابی داشت که سوژه خبرنگار ما شد:

 

تا نیم ساعت از قبل بازی چیزی حدود ۵هزار نفر در ورزشگاه شهید بهشتی روی سکوها نشسته بودند.ترافیک سنگین و حضور پر فروغ بوشهری ها باعث شد تا همه خیابانهای منتهی به استادیوم جایی برای پارک ماشین نباشد.

 

در حالی که در رسانه ها اعلام شده بود ترابیان داور بازی است اما به یکباره شاهد حضور رضا کرمانشاهی داور سرشناس لیگ برتری در زمین بودیم!

 

جایگاه ویژه هیچ جایی برای نشستن نداشت،از پیشکسوت گرفته تا برخی افراد متفرقه حضور داشتند تا جاییکه بعضی بازیکنان شاهین که در لیست ۱۸ نفره نبودند مجبور شدند ایستاده کنار میله ها بازی را نگاه کنند.

 

عادل فردوسی پور و برنامه نود هم در ورزشگاه پیر شهر بوشهر تشویق شد.محبوبیت بالای عادل و برنامه او در فوتبال ایران کاملا مشهود است.

محمد احمدزاده سرمربی ملوان که بازی قبلی از زمین اخراج شده بود در سکوی طرفداران ملوان که اکثرا شمالی های مقیم پایگاه دریایی بودند حضور داشت.ویسی سرمربی شاهینی ها به رسم ادب از پشت میله ها به احمدزاده ادای احترام کرد و او را در آغوش گرفت.

 

هواداران بوشهری ابتدای بازی به تشویق ملوان و حتی محمد احمدزاده سرمربی سابق تیم خود پرداختند.

 

دانیال ماهینی بازیکن سرباز و بوشهری ملوان انزلی که روی نیمکت این تیم نشسته بود ابتدای بازی نزد ویسی سرمربی سابق خود در استقلال خوزستان رفت و با او خوش و بش کرد.

 

از سراسر شهرها و روستاهای مختلف استان ،هوادار برای تشویق شاهین شهرداری به ورزشگاه امده بود.

 

شاهین بهرام نژاد این بازی را برای صدا و سیمای مرکز بوشهر گزارش میکرد،محبوبیت شاهین همانقدر که در پایان بازی با مردم عکسهای یادگاری فراوانی گرفت.

 

میلاد صارمی که هشتمین گل فصل خود را وارد دروازه ملوان کرد ،مانند عادت همیشگی پیراهن تیمش را بوسید .

 

هر گلی که شاهین شهرداری به ثمر رساند یک فریاد الله و اکبر خاص در جایگاه ویژه شنیده میشد.حاج محمد ابراهیمی مانند سالهای اخیر با فریاد بلند الله و اکبر شاهین را تشویق میکند.

 

در لیست هجده نفره تیم ملوان انزلی نام سیروس قایقران جلب توجه میکرد.تشابه اسمی بازیکن جوان ملوان با ستاره فقید فوتبال ایران در نوع خود جالب بود.

 

غلامعلی تبار در اواخر بازی یک کارت زرد گرفت،نوع رفتار او و نگاهش به داور به شیوه ای بود که انگار بازی بعدی را از دست داده است!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.