در انتظار یک شاهین شهرداری مدعی / سه شنبه روز رونمایی

شناسه خبر: 1894
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1396

سه شنبه رقابتهای لیگ دسته دوم در حالی آغاز می شود که استان بوشهر تنها یک نماینده بنام شاهین شهرداری در این رقابتها خواهدداشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در سومین سال تشکیل و تاسیس شاهین شهرداری ،حالا تیم پرطرفدار بوشهری برای یک ماراتن جذاب و نقسگیر وارد کارزار لیگ دو خواهد شد و میخواهد طلسم عدم صعود را با گرد آوری بازیکنان باانگیزه بشکند.شاهین شهرداری امسال شاید یک تفاوت عمده با دو فصل گذشته داشته باشد که باید در تزریق نیروهای جوان و بومی توسط حمید کللی فرد جستجو کرد.

 

۱۵ بازیکن بوشهری در کنار ۱۱ غیربومی در لیست حمید کللی فرد قرار دارند تا امسال شاهید صعود شاهین شهرداری به لیگ دسته اول باشیم.بدون تعارف تیم کنونی با مهره هایی که دارد ،باید یکی از مدعیان صعود باشد.حمید کللی فرد که نشان داده هر گاه تیمی را خودش ببندد برای صعود و مدعی شدن بسته، حالا در دهه ششم زندگی خود و بیش از ۳۰سال کار مربی گری در بوشهر و خارج از بوشهر ،تنها یک هدف دارد و آنهم خوشحال دیدن هواداران شاهین شهرداری در پایان فصل…..

 

حضور با تجربه هایی نظیر یاسر الهی ،قروی ،نعمتی که سالهای در لیگ یک بازی کرده،خدابنده لو بهترین گلزن شاهین در فصل گذشته،عباس پورخسروانی و…در کنار بازیکنان با انگیزه ای مانند میلاد فیاض بخش،میلاد صارمی،رضا سلیمانی ،مهدی چاهکوتاه زاده و…که البته باید به این جمع چند جوان جویای نام از جمله محبی،کریم زاده،مشایخ،پولادی ،پورشاکر و…اضافه نمود.این اسامی در کنار دیگر مهره هایی که باید منتظر فروغ آنها در شاهین پر تماشاگر باشیم،میتوانند عصای دست بوشهری ها و حمید کللی فرد باشند.

 

سه شنبه شاهین شهرداری میزبان اروند خرمشهر یکی از مدعیان گروه است و باید دید اولین بازی را با چه نتیجه ای پشت سر خواهند گذاشت!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.