عکس و مکث:هت تریک ندومی روی ماسه های خلیج فارس،ستاره ای در راه است!

شناسه خبر: 19001
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1398

دریانوردان بوشهر سومین برد پیاپی فصل را جشن گرفت تا در روزهایی که کمتر کسی فکرش را میکرد ،جوانان گمنام طبیب نژادها صدر جدول را هم تجربه کنند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در دریانوردان مدل جدید لیگ برتری انبوهی بازیکن جوان حضور دارند که برای دیده شدن در این فوتبال جذاب از جنس ساحلی انگیزه های متفاوتی دارند.رضا ندومی جوان خوش استیلی که در بازی آخر هت تریک کرد و در این سن و سال اندک خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی لیگ برتر فوتبال ساحلی مطرح کرده است.

ندومی سه گل به ثمر رساند آنهم در مقابل تیمی که امیر حسین اکبری بازیکن ملی پوش و اصفهانی را در اختیار داشت اما یکی از پاس گلهای او از سه گلش بیشتر به چشم آمد.جوان بوشهری در حرکتی پا به توپ و بسیار سخت روی ماسه ها بازیکنان حریف را جا گذاشت و موقعیت عالی گلزنی را برای هم تیمی اش ایجاد کرد تا نشان دهد کار تیمی را به خوبی از عباس طبیب نژاد آموخته است.

 

حسین طبیب نژاد سرپرست تیم دریانوردان که با برنامه رادیویی پسین ورزش گفتگو می کرد در مورد درخشش ندومی در بازی اخیرش جمله جالبی به کار برد:ندومی یکی از صدها بازیکن با استعداد در فوتبال بوشهر است که حالا در تیم ما دیده می شود .او در مورد دربی هم حرفهای جالبی زد و گفت:حداقل ۶ بازیکن تیم پارس جنوبی از شاگردان خود ما بوده اند و هفته اینده در زمین حریف بازی خواهیم داشت.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.