دهدار رئیس شورای شهر بوشهر:شاهین شهرداری بوشهر با هدف کسب سهمیه مسابقات آسیای وارد لیگ برتر فوتبال کشور می شود.

شناسه خبر: 19026
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1398

 

ابوذر دهدار روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز شوراها افزود: بدون شک تیمی که با هدف قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول و یا بقا وارد بازی های لیگ برتر می شود برای بقا نیز با مشکل مواجه می شود.
وی یادآورشد: در این راستا تصمیم بر این است تا تیم شاهین بوشهر با هدف کسب انگیزه سهمیه مسابقات آسیایی بسته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهارداشت: در این راه چنانچه مسئولان استان حمایت لازم را داشته باشند راه های قانونی مختلف برای حمایت از تیم شاهین بوشهر وجود دارد و جای هیچگونه نگرانی برای هواداران وجود ندارد.
دهدار تاکید کرد: چنانچه هزینه زیادی برای ایجاد شور و نشاط مردم با کار در حوزه عمرانی شود بدون شک شور و نشاط آن قابل قیاس با شور و نشاط حاصل از فعالیت تیم شاهین نخواهد بود.
وی اظهارداشت: مخاطب ورزش بویژه در حوزه فوتبال بسیار بالا است و اکنون لیگ برتری شدن شاهین فرصت مغتنمی را برای رونق بخشی به فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ایجاد کرده است.
دهدار یادآورشد: در صحبت های صورت گرفته با مسولان تیم شاهین هزینه بقا تیم شاهین در لیگ برتر در مجموع بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: شهرداری بوشهر چنانچه از محل منابع عوارضی کمک های خود را به شاهین بوشهر ارائه کند از لحاظ قانونی منعی برای کمک به شاهین ندارد.
دهدار اظهارداشت: در این راستا مقرر شده علاوه بر شهرداری بوشهر سایر دستگاه های اجرایی این استان نیز از محل مسئولیت های اجتماعی خود یار و مددکار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باشند.
وی گفت: قرار نیست در استان بوشهر به عنوان تامین کننده ۵۰ درصد از درآمد کشور تنها شهرداری این شهر حامی شاهین باشد در این مسیر باید سایر دستگاه از جمله وزارت نفت از محل مسئولیت های اجتماعی خود کمک شایانی به تیم فوتبال شاهین بوشهر داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز امسال در مقایسه با سال های گذشته کمک های چشمگیری به آن شد با این وجود مهم موفق به بقا در لیگ ۲ نشد.
دهدار افزود: امسال شورای اسلامی شهر بوشهر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ایرانجوان کمک کرد که این کمک ها بیشتر صرف هزینه های جاری و بدهی تیم شد و این مسله باعث پرداختی های شورا در روند نتیجه گیری تیم به چشم نخورد.
دهدار ادامه داد: انتظار می رود رویکرد جدیدی در این تیم ایجاد شود تا ایرانحوان نیز به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسد.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: اندیشه ای که از سال ۹۴ رقم خورد باعث شد تا این تیم در بهار سال ۹۸ به سطح اول فوتبال کشور دست پیدا کند.
مهرزاد آسایش افزود: در این راستا امیدواریم در راستای رفع دل نگرانی هواداران ساز و کار لازم برای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهردای بوشهر اندیشیده شود تا این تیم بدون دغدغه در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بدرخشد.
وی اظهارداشت: هزینه تیم داری در لیگ برتر افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به لیگ یک دارد در این بین اگر علاوه بر شهرداری سهم سایر بخش ها برای حمایت از شاهین محقق نشود شاید شهرداری از وظایف اصلی خود به دور بماند.
آسایش تاکید کرد: در این راستا باید همگان به سهم خود برای موفقیت تیم شاهین به عنوان یکی از دل خوشی های مردم شهر بوشهر تلاش کنند چرا که آنها به فوتبال علاقه زیادی دارند و آنها را با زندگی خود عجین کردند.

 

منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.