پارس جنوبی جم ۱ پدیده مشهد ۱/ادامه صدرنشینی شگفتی سازان،دو اشتباه دو گل به همراه داشت!

شناسه خبر: 3051
تاریخ انتشار: 06 مهر 1396

پارس جنوبی جم ۱            پدیده مشهد ۱ 

 

هفته هشتم لیگ برتر؛ ساعت ۱۸:۳۰؛ تاریخ:۹۶/۰۷/۶

استادیوم: تختی جم

 

داور: بیژن حیدری  کمک ها: آرمان اسعدی – امیررضا آشور ماهانی ، داور چهارم: روح الله شریفی    / ناظر داوری:فریدون اصفهانیان

 

 

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، مایکل اومانیا، حامد نورمحمدی، ابراهیم صالحی، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده(۳۲ – فرشاد سالاروند)، حسین پورامینی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی زبیدی، علی دشتی(۵۴ امید سینگ)، آلویز نانگ (۸۱ مجتبی لطفی).

 

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

پدیده مشهد:

شهاب گردان، محمد حسین مرادمند (۴۶ حسین مهربان)، عبدالله حسینی، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، محمداسماعیل نظر، امین قاسمی‌نژاد(۸۷ رضا صدری)، میلاد کمندانی (۵۳ محمد مهدی خانی)، معین عباسیان، محمد قاضی.

 

سرمربی:رضا مهاجری

 

اخطار:

کارت زرد

امید سینگ دقیقه ۶۲ فرشاد محمدی مهر دقیقه ۹۲ از پارس جنوبی جم

رضا ناصحی دقیقه ۹۰ از پدیده

کارت قرمز

حامد نورمحمدی دقیقه ۷۷ از پارس جنوبی جم

 

شرح بازی:

نیمه اول این دیدار در دقایق ابتدایی آرام و بی تحرک دنبال شد و شاید مهم ترین نکته این دقایق مصدومیت شهاب گردان بود. در ۱۵ دقیقه ابتدایی این روند ادامه داشت ولی در ادامه کم کم این شاگردان تارتار بودند که نمایش بهتری در مالکیت توپ داشتند ولی در ایجاد موقعیت های گلزنی موفق نبودند. تا اینکه در دقیقه ۳۳ اشتباه شهاب گردان که موفق نشد پاس رو به عقب مرتضی منصوری را در اختیار بگیرد، به گل اول بازی بدل شد. بازی در ادامه سرعتی تر دنبال شد و باز هم این تیم میزبان بود که نمایش بهتری داشت و یک موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کرد. در دقایق پایانی پدیده برای جبران گل خورده جلو آمد ولی فروزان بهترین موقعیت این تیم را دفع کرد تا نیمه اول با برتری میزبان و ادامه صدرنشینی جمی ها به پایان برسد. در نیمه دوم پدیده به دنبال جبران گل خورده بود و به همین دلیل بازی سرعت بیشتری گرفته بود. دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند و شاهد بازی زیباتری هم بودیم. در دقیقه ۶۱ محمدقاضی موفق به ثبت گل تساوی شد و تا دقیقه ۷۷ که حامد نورمحمدی اخراج شد، باز هم دو تیم در خلق موقعیت های گلزنی حالت برابری داشتند. از دقیقه ۷۷ به بعد تیم پارس جنوبی به دلیل ۱۰ نفره شدن تا حدودی عقب کشید و پدیده چند موقعیت گلزنی خوب برای کسب پیروزی داشت که در نهایت راه به جایی نبرد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

 

 

 

 

شرح گل‌ها:

۰ (پارس جنوبی جم): در دقیقه ۳۵ و در شرایطی که بازی تحت تاثیر مصدومیت میثم نقی زاده تا حدودی آرام دنبال می شد، پاس رو به عقب مرتضی منصوری با اشتباه شهاب گردان و عبور توپ از زیر پای این بازیکن به گل اول بازی تبدیل شد.

۱-۱ (پدیده): در دقیقه ۶۱ ضربه محمد قاضی از پشت محوطه جریمه و در شرایطی که چندان هم خطرناک نبود در میانه راه به حامد نورمحمدی برخورد کرد و به گل تساوی پدیده تبدیل شد.

 

 

 

بهترین بازیکن میدان:

محمد قاضی مهاجم تیم پدیده در این دیدار هم نمایش خوبی داشت و بارها با حرکات خود مدافعین تیم پارس جنوبی را آزار داد؛ تک گل تیم پدیده هم با ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه به دست آمد و موفق شد به همراه تبریزی و طارمی با ۵ گل صدرنشین جدول آقای گلی لیگ شود.

 

 

 

اتفاق ویژه:

اشتباه عجیب شهاب گردان و گلی که به بازیکنان تیم حریف تقدیم کرد را می توان اتفاق ویژه این دیدار دانست. در واقع این دیدار دو گل داشت که هر دو گل توسط بازیکنان پدیده به ثمر رسید؛ مرتضی منصوری و محمد قاضی.

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.