ابراهیم شریفی سرمربی تیم جوانان کارگر بنه گز :لیگ منظمی برگزار شد،ای کاش بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شد

شناسه خبر: 38317
تاریخ انتشار: 13 آذر 1401

سرمربی تیم جوانان کارگز بنه گز اعتقاد دارد لیگ امسال با کیفیت و نزدیک دنبال می شود و تا روز آخر تیمها در تلاش خواهند بود.

ابراهیم شریفی با بیان این مطلب ادامه داد:در  فصل جدید رده سنی تغیری نکرده بود و اکثر تیمها با بازیکنان فصل گذشته خود راهی لیگ شده بودند و بازیکنان جوان با کیفیتی را شاهد بودیم.پویایی این لیگ برای اینده فوتبال بوشهر در همه شهرستانها مفید واقع می شود.

وی در مورد وضعیت قضاوتها اظهار نظر جالبی دارد:امسال داوران جوان و با کیفیتی حضور داشتند.نسبت به سالهای گذشته وضعیت داوری بهتر شده و من شخصا کمترین اشتباه داوری را در طول فصل دیدم.واقعیت این است که من به عنوان مربی دغدغه ای برای داوری نداشتم.شاید یکی از نقیصه های لیگ امسال بحث تک بازی شدن بود که با انصراف تیم جم کلا لیگ ما هشت بازیه شد و این برای یک بازیکن جوانان مناسب نیست و ای کاش بازی ها به شکل رفت و برگشت برگزار می شد تا عدالت رعایت بشود.

 

سرمربی تیم جوانان باشگاه کارگر بنه گز افزود:نظم لیگ و نحوه برگزاری نشان از تلاش همه عوامل برای برگزاری مطلوب بود اما ای کاش در سال بعد باز هم برگردیم به روال بازی های رفت و برگشت تا بازیکن مستعد هم استانی مجال بیشتری برای دیده شدن داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.